۳۰ تیر ۱۴۰۲، ۸:۱۱

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام خبر داد؛

تمهیدات ترافیکی پلیس راهور ایلام در مراسم شیرخوارگان حسینی

تمهیدات ترافیکی پلیس راهور ایلام در مراسم شیرخوارگان حسینی

ایلام-رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام از اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری مراسم باشکوه شیرخوارگان حسینی در روز جمعه ۳۰ تیر ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی احمدشاوردی صبح جمعه در جمع خبرنگاران از اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه به منظور برگزاری باشکوه مراسم شیرخوارگان حسینی با حضور حداکثری کارکنان خبر داد و افزود: پلیس راهنمایی و رانندگی استان ضمن پوشش ترافیکی معابر منتهی به مراسم در مصلی بزرگ امام خمینی شهر ایلام و سایر محل‌های برگزاری در سطح شهرستان‌ها، در صورت لزوم اقدام به ایجاد محدودیت‌های مقطعی خواهد کرد.

وی افزود: از ساعات ابتدایی روز جمعه مورخه ۳۰ تیر تا پایان مراسم عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی به صورت ویژه محل‌های برگزاری مراسم را تحت پوشش ترافیکی قرار داده تا تردد و عبور و مرور شهروندان و مراجعان تسهیل گردد.

سرهنگ شاوردی در پایان با اشاره به اینکه پلیس راهور همه تلاش خود را برای برقراری نظم و امنیت ترافیکی و ارائه خدمات به عزاداران عزیز خواهد کرد، گفت: به رانندگان توصیه می‌شود در حوالی محل‌های برگزاری مراسم با توجه به تردد عابرین خصوصاً مادران به همراه فرزندان خردسال، با سرعت مطمئنه تردد کرده و همچنین از توقف در محل‌های اجرای برنامه خودداری کنند.

کد خبر 5842080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha