۳۰ تیر ۱۴۰۲، ۱۵:۱۶

امام جمعه رشت:

حضور مردم در مراسم محرم دشمن را نا امید می کند

حضور مردم در مراسم محرم دشمن را نا امید می کند

رشت- امام جمعه رشت گفت: دشمن درصدد ضربه زدن به معنویات است و حضور مردم در مراسم محرم آن ها را ناامید می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی در نماز جمعه این هفته رشت با اشاره به سالروز اولین نماز جمعه بعد از انقلاب در هفته پیش رو، اظهار کرد: ائمه جمعه خود در جایگاه پدر برای ملت هستند و باید نگاه پدرانه به جامعه داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در گیلان به ایام محرم اشاره و بیان کرد: با توجه به ظلم‌هایی که به مسلمانان می‌شود حضور مردم در مراسم عزاداری اباعبدالله (ع) که پرچمدار آزادگی و فریاد علیه ظلم بود، امسال پررنگ‌تر خواهد بود تا جواب محکمی به دشمنان اسلام و مسلمین داده شود.

امام جمعه رشت به نشست ۶ کشور حاشیه خلیج فارس نیز اشاره و اضافه کرد: این کشورها نشستی را در روسیه برگزار و نغمه شوم خود را که سال‌ها تکرار می‌کنند باز هم سر داده و بیانیه‌ای هم صادر کرده‌اند که پرونده جزایر سه گانه ایران به دیوان بین المللی دادگستری ارسال شود.

خطیب جمعه رشت با بیان اینکه این کشورها فاقد جمعیت، تمدن و قدرت تأثیر گذار در دنیا هستند افزود: این کشورها فاقد ساختار نظام سیاسی مردمی هستند و نیروهای مسلح مقتدر نداشته و اقتصاد پویا و مستقل ندارند، زیر سایه نفت در حال زندگی هستند.

امام جمعه رشت با تاکید بر اینکه این کشورها متوجه رو به افول بودن آمریکا هستند خود را به روسیه و چین وصل کردند، تصریح کرد: اینکه با چین و روسیه نشستن به دلیل خلأ قدرت آمریکا بوده و می‌خواستند با چسبیدن به این دو کشوری که دارای حق وتو هستند ارتباط گرفته تا شاید نفعی ببرند اما مقامات روسی به تمامیت ارضی ایران اذعان داشتند و اینان راهی به جایی نخواهند برد.

خطیب جمعه رشت با اشاره به اینکه صهیونیست‌ها سخت در آشفتگی هستند، تصریح کرد: دوباره قرآن سوزی راه انداختن که با واکنش مسلمانان مواجه شدند چرا که امروز مسلمانان در اوج قدرت و عزت و دارای شوکت و عظمت هستند.

کد خبر 5842354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha