۳۰ تیر ۱۴۰۲، ۱۵:۲۹

دبیر شورای هیئات مذهبی کاشان خبر داد؛

تأسیس یک واحد «ICU» در بیمارستان شهید بهشتی کاشان توسط یک هیئت

تأسیس یک واحد «ICU» در بیمارستان شهید بهشتی کاشان توسط یک هیئت

کاشان - دبیر شورای هیئات مذهبی کاشان گفت: یک واحد کامل ICU در بیمارستان شهید بهشتی کاشان توسط یک هیئت مذهبی تأسیس شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعلی اکبر جلال زاده در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته کاشان با اشاره به اینکه کاشان شهر هیئات مذهبی است، اظهار داشت: کاشان بیش از یک هزار هیئت مذهبی دارد که حدود ۶۴۰ هیئت به صورت رسمی ثبت شده است.

وی با اشاره به شیوه ویروس کرونا و ایفای نقش اجتماعی هیئات مذهبی کاشان در کمک به مردم ابراز داشت: هیئات کاشان به جز انجام فرایض مذهبی نقش فعال و پررنگی در فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی دارند.

دبیر شورای هیئات مذهبی کاشان با اشاره به تأسیس یک واحد ICU کامل در بیمارستان بهشتی کاشان توسط یک هیئت مذهبی تصریح کرد: خیرین کاشانی علاوه بر هزینه در هیئات، در امور عام المنفعه اجتماعی و فرهنگی و همچنین کمک به هموطنان و همشهریان نقش مؤثری دارند.

وی همچنین با بیان اینکه هیئات مذهبی کاشان تاکنون ۲۰ زندانی غیرعمد را هم آزاد کرده‌اند، خاطرنشان کرد: در ایام محرم امسال هم شورای هیئات مذهبی کاشان ۱۴ برنامه با همکاری اداره تبلیغات اسلامی و شهرداری کاشان انجام داده‌اند.

جلال زاده از دیدار مستمر و پیوسته و تکریم پیرغلامان اهل بیت در کاشان خبر داد و گفت: طرح "هر هیئت یک آتش‌نشان" نیز در شهرستان کاشان اجرایی شد و در این طرح یک نفر نماینده معرفی و در دوره‌های مد نظر شرکت کرد و گواهی مربوطه نیز صادر شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری مسابقات والیبال بین هیئات مذهبی در کاشان افزود: این برنامه‌ها نقش مهمی در هم افزایی بین هیئات و اعضای آنها دارد.

دبیر شورای هیئات مذهبی کاشان همچنین با اشاره به در پیش بودن اربعین حسینی گفت: هیئات مذهبی کاشان در بزرگترین تجمع شیعیان جهان به خصوص در پذیرایی از زائران در مواکب نقش پررنگی دارند.

کد خبر 5842469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha