۳۱ تیر ۱۴۰۲، ۹:۲۳

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران:

فرهنگ عاشورا حافظ ارزش‌های معنوی است

فرهنگ عاشورا حافظ ارزش‌های معنوی است

ساری- معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اشاره به تأثیرگذاری فرهنگ عاشورا در تداوم نهضت انقلاب بر ضرورت تلاش برای پاسداری از فرهنگ حسینی تاکید کرد و گفت: این فرهنگ حافظ ارزشها است.

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله سلگی صبح شنبه در جمع فعالان کانون‌های فرهنگی مساجد مازندران گفت: فرهنگ عاشورا حافظ ارزش‌های معنوی و مقوم نهاد دین است.

وی با بیان اینکه تلاش دشمنان برای کمرنگ سازی فرهنگ محرم و عاشورا بیهوده و نافرجام است اظهار کرد: در اثر پاسداشت فرهنگ عاشورا نهضت انقلاب اسلامی به کمال رسید و در اوج اقتدار است.

معاون استاندار مازندران ادامه داد: عاشورا سمبل و نماد جاودانگی اسلام ناب و ترسیم کننده حرکت انقلاب اسلامی به سوی آرمان‌های تعالی بخش است.

سلگی با تاکید بر مانایی فرهنگ عاشورا خاطرنشان کرد: مادامی که حماسه حسینی سرمشق راه و حرکت نظام اسلامی است، هیچ گزندی به درخت تناور انقلاب نخواهد رسید.

وی با تحلیل از حضور پرشور مردم بویژه جوانان در آئین‌های عزاداری ماه محرم گفت: این حضور حماسی نشان می‌دهد که تبلیغات دشمنان مبنی بر کمرنگ شدن ارزش‌های معنوی در ایران اسلامی دروغ و غیر قابل قبول است.

این مسئول با اشاره به نقش هیأت‌های مذهبی و تشکل‌های دینی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی افزود: گسترش تشکل‌های دینی در جامعه تحقق اهداف آرمانی انقلاب را سرعت می بخشد.

سلگی، تقویت کانون‌های فرهنگی و دینی را راهبرد محوری دانست و افزود: دولت سیزدهم از تشکل یافتگی و سازماندهی جوانان در کانون‌های فرهنگی مساجد و مذهبی قویاً حمایت می‌کند.

معاون استاندار مازندران تصریح کرد: مازندران مهد پرورش استعدادهای ناب دینی و تبلور اراده‌های پرشور مذهبی است.

کد خبر 5842864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha