۳۱ تیر ۱۴۰۲، ۱۱:۴۴

رئیس جمعیت هلال احمر طبس:

امدادگر طبسی اولین مدال سیمرغ کوه های ایران را دریافت کرد

امدادگر طبسی اولین مدال سیمرغ کوه های ایران را دریافت کرد

بیرجند-رئیس جمعیت هلال احمر طبس گفت: «مهدی ابراهیمی» به عنوان اولین کوهنورد خراسان جنوبی موفق به دریافت حکم و مدال صعود به قلل طرح سیمرغ فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی کشور شد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی؛ علیرضا آزاد با اشاره به توانمندی پرسنل و امدادگران جمعیت هلال احمر طبس بیان کرد: امدادگران این شهرستان تاکنون در امدادرسانی های سریع و به موقع در حوادث جاده ای و انجام خدمات مختلف خوش درخشیده اند.

وی با اشاره به برنامه های جانبی امدادگران اعم از کوهنوردی و شرکت در مسابقات مختلف، اظهار کرد: طرح سیمرغ کوه های ایران توسط فدراسیون با اهداف توسعه ورزش کوهنوردی در کل کشور و توسعه گردشگری استان های کمتر شناخته شده اجرا شد که صعود به ۳۱ قله مرتفع ۳۱ استان کشور از برنامه های طرح بود.

آزاد ادامه داد: «مهدی ابراهیمی ثانی» یکی از پرسنل جمعیت هلال احمر شهرستان طبس به عنوان اولین کوهنورد خراسان جنوبی موفق به دریافت حکم و مدال صعود به قلل طرح سیمرغ فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی کشور شد.

بنا به گفته رئیس جمعیت هلال احمر طبس، آشنایی ورزشکاران با مناطق مختلف، بالا بردن سطح آمادگی جسمانی و ایجاد نشاط و سلامتی از اهداف اجرای طرح سیمرغ قلل ایران است.

کد خبر 5843062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha