۳۱ تیر ۱۴۰۲، ۲۱:۳۲

قهرمان پارادوومیدانی جهان:

آماده حضور در رقابت‌های آسیایی و پارالمپیک می‌شوم

آماده حضور در رقابت‌های آسیایی و پارالمپیک می‌شوم

گناوه- قهرمان پارادوو میدانی جهان گفت: ۲ ماه آینده بازی‌های آسیایی و یک سال دیگر نیز پارالمپیک برگزار می‌شود و تمام تلاش خود را برای آمادگی حضور در این مسابقات به کار می‌گیرم.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر خسروانی عصر شنبه در حاشیه آئین تجلیل از قهرمانان ملی مسابقات جهانی پا را دوومیدانی که در فرمانداری گناوه برگزار شد، اظهار داشت: دهمین دوره رقابت‌های پا را دو و میدانی قهرمانی جهان در پاریس برای کسب سهمیه پارالمپیک در هفته گذشته برگزار شد و در این رقابت‌ها موفق به کسب مدال نقره و سهمیه پارالمپیک شدم.

دوومیدانی کار عضو تیم ملی جمهوری اسلامی ایران افزود: این مسابقات جهانی هر ۲ سال یک بار برگزار می‌شود و ورزشکاران برای کسب سهمیه المپیک شرکت می‌کنند که تعداد شرکت کنندگان در این مسابقات نیز بالا است.

دارنده مدال طلای پارالمپیک گفت: در رشته پرش طول کلاس T۱۲ که من حضور داشتیم ورزشکاران ۱۳ کشور شرکت کننده داشتند که به لطف خدا توانستم هم سهمیه المپیک و هم مدال نقره رقابت‌ها را کسب کنم.

آماده حضور در رقابت‌های آسیایی و پارالمپیک می‌شوم

خسروانی گفت: رکورد من در این رشته در المپیک توکیو هفت متر و ۲۱ سانتیمتر بود که توانستم در رقابت‌های جهانی پاریس ۲۵ سانتیمتر ارتقا رکورد ثبت کنم و موفق به پرش به طول هفت متر و ۲۶ سانتی متر شدم.

قهرمان دو و میدانی کشور بیان کرد: در این مسابقات متأسفانه در پرش چهارم در ناحیه مچ پا دچار آسیب شدم ولی شرایط خوبی دارم اما باید نظر پزشکان را نیز بدانم و خود را برای بازی‌های آسیایی آماده کنم.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه در دو ماه آینده بازی‌های آسیایی و یکسال دیگر نیز بازی‌های پارالمپیک برگزار می‌شود تمام تلاش خود را برای آمادگی حضور در این مسابقات خواهم کرد و امیدوارم بتوانم در این مسابقات نیز مدال‌های خوش رنگی برای کشور کسب کنم.

کد خبر 5843649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha