هشدار سید حسن نصرالله به دولت سوئد:

سوئد نیز جزو کشورهای «در حال مبارزه با اسلام» طبقه بندی می‌شود

سوئد نیز جزو کشورهای «در حال مبارزه با اسلام» طبقه بندی می‌شود

سید نصرالله در سخنانی تاکید کرد که اگر دولت سوئد در این مسیر توهین آمیز علیه قرآن باقی بماند، جزو کشورهای «در حال مبارزه با اسلام» طبقه بندی می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، «سید حسن نصرالله»، دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنرانی خود در پنجمین شب محرم الحرام از تمام حرکت‌ها و اقدامات اخیر که در حمایت از قرآن کریم صورت گرفت، تمجید کرد.

سید حسن نصرالله در مراسم آئین محرم در حومه جنوبی بیروت به واکنش‌ها در برابر سوئد پرداخت و احضار کاردار عراق از سوئد را اقدامی درخور تحسین و تاکید کرد که ابتکار عمل عراق در سطح رسمی مهمترین اقدام در برابر هتک حرمت علیه قرآن کریم بوده است.

سید حسن نصرالله با اشاره به اینکه ایران نیز از پذیرش سفیر جدید سوئد در تهران خودداری کرده است، خاطرنشان کرد: «خروج سفیر سوئد از لبنان و ابقای سفیر لبنان در سوئد نیز موضوع مهمی است.»

دبیرکل حزب الله لبنان خواستار عذرخواهی سوئد و دانمارک شد و گفت: «صرف عذرخواهی این دولت‌ها کافی نیست، بلکه این دولت‌ها باید از این رفتارهای توهین‌آمیز جلوگیری کنند.» وی همچنین خواستار قطع روابط دیپلماتیک و اقتصادی کشورها با سوئد شد.

سید حسن نصرالله در ادامه از دولت سوئد خواست سخنان آیت الله سید علی خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد تقبیح اهانت کنندگان به قرآن به ویژه عبارت «خط جنگ» را با دقت بررسی کند. وی با تاکید بر اینکه اگر دولت سوئد در مسیر توهین امیز فعلی باقی بماند، در زمره کشورهایی که با اسلام و مسلمانان مبارزه می‌کنند، طبقه بندی می‌شود، به دولت سوئد توصیه کرد که معنای جنگ با اسلام را متوجه بشود.

سید نصرالله خاطرنشان کرد: اگر ارزیابی درست باشد که موساد پشت حملات به قرآن است، این به معنای ادامه و تداوم آن است و این به معنای ضرورت تداوم حرکت و اتخاذ مواضع قوی است.

دبیرکل حزب الله لبنان همچنین از جوانان مشتاق لبنانی خواست که هرگز خارج از دستورات دست به ابتکارات فردی نزنند و تاکید کرد: ما در نبردی نه برای احساس، بلکه برای پیروزی هستیم و پیروزی با گام‌های حساب شده، مدبرانه و محکم به دست می‌آید و در لبنان جایز نیست که اجازه دهیم کسی از آب گل آلود ماهی بگیرد.

در ادامه این مراسم، سید حسن نصرالله با بیان اینکه در ماه‌های اخیر آمریکا پروژه خود را آشکارا اعلام کرد که همان رواج همجنسگرایی در جهان است، گفت: آمریکا تصمیم به رواج همجنسگرایی در این کشور و جهان گرفته است و به سفرایش در جهان ابلاغ کرده که برای رواج همجنسگرایی بکوشند. آمریکا می‌خواهد همجنسگرایی را طبیعی جلوه دهد واشنگتن در رواج همجنسگرایی بر کودکان و نوجوانان تمرکز کرده است.

دبیرکل حزب الله لبنان خاطرنشان کرد، آمریکا کشورهای نیازمند به کمک را وادار به اجرای طرح رواج همجنسگرایی خواهد کرد و در برخی جوامع همجنسگرایان ظاهر شده‌اند و از دیگران دعوت شده تا با آنان همدردی کنند.

سید حسن نصرالله همچنین تصریح کرد، جوامع غربی در گذشته عموماً سنت گرا بودند و حتی قوانینی داشتند که عفت را حفظ می‌کرد و مانند الان دچار ولنگاری نبودند همچنین ازدواج در جوامع مسیحی مقدس و زنا ناپسند بود، اما خیانت در زناشویی در جوامع غربی در سال‌های اخیر عادی شده است. این ساختار غیرطبیعی است به این دلیل که خاستگاه عاطفی خود را از دست داده است. به گفته پژوهشگران غربی جوامع غربی به طرف زوال و نابودی پیش می‌رود.

دبیرکل حزب الله لبنان همچنین تصریح کرد، پژوهشگران غربی می‌گویند که جوامع شأن به خاطر روابط نامشروع دچار پیری شده است. غربی‌ها نتوانستند زنا و خیانت در زناشویی را در جوامع ما به امری طبیعی تبدیل کنند. وی افزود: همه ما موظفیم با این منکر بسیار خطرناک و ویرانگر مقابله کنیم. فطرت انسانی به ما برای مقابله با همجنسگرایی کمک می‌کند.

کد خبر 5843736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha