۱ مرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۳۹

جانشین فرمانده انتظامی کل کشور:

برخورد با قاچاق و مواد مخدر در مرزها در اولویت پلییس است

برخورد با قاچاق و مواد مخدر در مرزها در اولویت پلییس است

خرم‌آباد - جانشین فرمانده انتظامی کل کشور تأکید کرد: برخورد با قاچاق در مرزهای خشکی و دریایی در اولویت پلیس و مأموران امنیتی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار قاسم رضایی در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به اینکه کشور ایران اسلامی به حول و قوه الهی در امنیت مطلوبی قرار دارد، اظهار داشت: بحمدالله مرزهای کشور به جز در مواردی که حل‌وفصل شده است در امنیتی مطلوب برخوردار هستند.

وی افزود: بحث مواد مخدر و قاچاق را در مرزهای خشکی و دریایی از جمله جنوب داریم که به امید خداوند متعال با تلاش پلیس و مأموران امنیتی ساماندهی شده و خواهد شد.

جانشین فرمانده انتظامی کل کشور گفت: بحث سرقت که مطالبات جدی مردم است به‌صورت به‌ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد و بحث قاچاق و خریدوفروش سلاح و مهمات که ایجاد ناامنی می‌کند را داریم که در اولویت کاری کارکنان انتظامی قرار دارد.

سردار رضایی، عنوان کرد: بحث روز که خیلی جدی و مهم است بحث حجاب و عفاف است که به‌صورت جدی در حال پیگیری و در دستور کار پلیس و دیگر مسئولان قرار دارد و در جلسات مکرر با رئیس‌جمهور و دیگر مسئولان با پیگیرهای لازم در خصوص محله‌های مختلف مدنظر قرار گرفته است.

وی افزود: پلیس با حمایت و پشتیبانی نمایندگان ولی‌فقیه، علما و روحانیون و دیگر مسئولان کشور امنیت خوبی در کشور برقرار خواهد کرد.

جانشین فرمانده انتظامی کل کشور، گفت: بحمدالله لرستان، استانی ولایی و انقلابی است که با تلاش پلیس در این استان امنیت خوبی برقرار شده است البته جای کارهای بیشتری دارد که پلیس دراین‌خصوص از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

کد خبر 5844102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha