۱ مرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۲۸

نماینده مردم آبادان در مجلس خبر داد؛

اختصاص بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال برای مراکز فنی و حرفه‌ای آبادان

اختصاص بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال برای مراکز فنی و حرفه‌ای آبادان

آبادان - نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری برای تکمیل و تجهیز مراکز فنی و حرفه‌ای در آبادان تخصیص و ابلاغ شد.

سید محمد مولوی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه مراکز فنی و حرفه‌ای محل خلاقیت و آموزش مهارت‌های کاربردی برای جامعه است، تاکید کرد: توجه به مراکز فنی و حرفه‌ای در واقع کمک به تحقق شعار سال در رونق تولید است.

وی با بیان اینکه با پیگیری‌های صورت گرفته مبالغ خوبی برای تحول در مراکز فنی و حرفه‌ای در نظر گرفته شده است، افزود: در جریان سفر ریاست جمهوری یکی از دغدغه‌های ما رفع مشکل بی کاری در شهرستان آبادان بود که یکی از مسیرهای کاهش این معضل افزایش و ارتقای مراکز فنی و حرفه‌ای است.

نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: از محل اعتبارات این سفر، بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل مرکز فنی و حرفه‌ای شهرک صنعتی آبادان به ترتیب ۵۰ میلیارد ریال توسط استان و ۵۰ میلیارد ریال توسط سازمان برنامه و بودجه کشور تخصیص یافت.

عضو کمیسیون آموزش مجلس بیان کرد: در عین حال مبلغ ۳۰۰ میلیارد ریال برای تجهیز مراکز فنی و حرفه شهرستان آبادان در نظر گرفته شد که بناست این مبلغ حداکثر ظرف پنج سال به تجهیز مداوم این مراکز کمک کند.

کد خبر 5844164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha