۳ مرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۱۰

از ۱۴ تا ۱۹ آبان برپا می شود؛

پاویون دانش‌بنیان‌های ایران در نمایشگاه واردات چین ۲۰۲۳

پاویون دانش‌بنیان‌های ایران در نمایشگاه واردات چین ۲۰۲۳

پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان ایران در نمایشگاه بین‌المللی واردات چین ۲۰۲۳ از تاریخ ۱۴ تا ۱۹ آبان‌ماه ۱۴۰۲ با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی در چین برپا می‌شود. 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، در این پاویون که به همت صندوق نوآوری و شکوفایی و با همکاری مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری برپا می‌شود، شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی به عرضه محصولات و نمایش توانمندی‌های خود می‌پردازند.

علاقه‌مندان برای حضور در پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان ایران در نمایشگاه بین‌المللی واردات چین ۲۰۲۳ می‌توانند با مراجعه به سامانه غزال صندوق نوآوری و شکوفایی به نشانی ghazal.inif.ir ثبت‌نام کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۰۲۱۶۳۱۰۳۳۱۵ و ۰۹۱۷۸۵۱۳۵۶۴ تماس بگیرند.

آخرین مهلت ثبت‌نام، روز سه‌شنبه ۱۰ مردادماه ۱۴۰۲ خواهد بود. گفتنی است، ظرفیت پاویون محدود بوده و ۱۲ شرکت دانش‌بنیان امکان حضور در پاویون را دارند.

یکی از برنامه‌های صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای کمک به توسعه بازار صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان، حمایت از حضور این شرکت‌ها در نمایشگاه‌های دائمی‌خارجی و نیز حضور در نمایشگاه‌های معتبر بین‌المللی به دو صورت حضور مستقل و برپایی پاویون است.

کد خبر 5845919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha