۳ مرداد ۱۴۰۲، ۱۸:۲۵

به مناسبت ماه محرم؛

همایش «طلایه داران تبلیغ» در گناوه برگزار شد

همایش «طلایه داران تبلیغ» در گناوه برگزار شد

بوشهر- همایش طلایه داران تبلیغ با حضور روحانیون اعزامی و مبلغان بومی شهرستان گناوه در مصلی نماز جمعه این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه بعد از ظهر سه شنبه در ابتدای این همایش با اشاره به نقش مؤثر مبلغان دینی در جهاد تبیین افزود: رسالت مبلغان دینی همان رسالتی است که انبیا الهی و پیامبر اکرم ص جان مبارک خویش را به خطر انداخت و پرچم توحید را بر فراز قله‌ها به اهتزاز در آورد و مسیر الهی را که قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ است به همگان نشان داد.

حجت الاسلام علی محمدی افزود: ضرورت تبلیغ دین در همه اعصار و زمان‌ها مورد تأکید آیات و روایات است طوری که ارزش آن‌را ائمه اطهار علیهم السلام برای ما بیان کرده و می‌فرمایند: «هدایت یک انسان برتر از آنچه آفتاب بر آن می تابد

همایش طلایه داران تبلیغ در گناوه برگزار شد

وی گفت: پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم): یَا عَلِیُّ لَأَنْ یَهْدِیَ‏ اللَّهُ عَلَی یَدَیْکَ‏ رَجُلًا خَیْرٌ لَکَ مِمَّا طَلَعَتْ عَلَیْهِ الشَّمْسُ وَ غَرَبَت. ای علی! اینکه خداوند به دست تو انسانی را به راه راست بَرد، برای تو از هر آنچه آفتاب بر آن طلوع و غروب می‌کند، بهتر است.

این برنامه معنوی با همکاری نهاد امامت جمعه شهرستان گناوه و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین رکنی حسینی امام جمعه گناوه در آستانه عزای آل الله برگزار شد.

همایش طلایه داران تبلیغ در گناوه برگزار شد

روضه خوانی و مداحی یکی از روحانیون به مناسبت ایام محرم و اقامه نماز از دیگر بخش‌های این همایش بود.

کد خبر 5846402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha