۸ مرداد ۱۴۰۲، ۲۳:۰۵

معاون استاندار خوزستان خبر داد؛

پرداخت بیش از ۱۷هزار میلیاردریال به طرح‌های اشتغالزایی در خوزستان

پرداخت بیش از ۱۷هزار میلیاردریال به طرح‌های اشتغالزایی در خوزستان

اهواز- معاون اقتصادی استاندار خوزستان گفت: با پیگیری‌های انجام شده به میزان ۱۷ هزار و ۲۶۸ میلیارد ریال برای ۱۷ هزار و ۳۰۴ طرح اشتغالزایی در استان توسط بانک‌های دولتی و خصوصی پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد راضی جلالی در گفت‌وگویی رسانه‌ای درباره اعطای تسهیلات اشتغالزایی جز ۲ تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ که هدف آن حمایت از اقشار کم درآمد، دانش بنیان، خلاق، تعاونی‌ها با اولویت مناطق محروم و حاشیه نشین و به‌صورت قرض الحسنه پرداخت می‌شود، بیان کرد: در راستای تحقق اهداف دولت و تاکید استاندار خوزستان، این موضوع به عنوان اولویت اصلی در دستور کار معاونت اقتصادی استانداری قرار گرفته و با برگزاری جلسات متعدد نیز اقدامات مؤثری صورت انجام شده است.

معاون اقتصادی استاندار خوزستان گفت: با پیگیری‌های انجام شده بانک‌های دولتی بیش از ۱۳ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال برای ۱۲ هزار و ۷۶۶ طرح و همچنین بانک‌های خصوصی نیز سه هزار و ۶۸۶ میلیارد ریال برای چهار هزار و ۵۳۸ طرح پرداخت کرده‌اند.

معاون اقتصادی استاندار خوزستان عنوان کرد: در مجموع قریب به ۱۷ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات جذب و به تعداد ۱۷ هزار و ۳۰۰ نفر پرداخت شده است.

کد خبر 5850295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha