۹ مرداد ۱۴۰۲، ۱۶:۴۹

موضع‌گیری روسیه درباره حمله تروریستی در پاکستان

موضع‌گیری روسیه درباره حمله تروریستی در پاکستان

سخنگوی ریاست جمهوری روسیه امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد: مسکو حمله تروریستی در پاکستان را به‌شدت محکوم می‌کند و امیدوار است که سازمان‌دهندگان این حادثه پیدا و مجازات شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «ماریا زاخارووا» سخنگوی ریاست جمهوری روسیه امروز دوشنبه در بیانیه ای اعلام کرد که هیچیک از شهروندان کشورش در میان قربانیان حمله تروریستی دیروز در پاکستان نیستند.

بر اساس اعلام این خبرگزاری، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه در این خصوص ادامه داد: هیچ شهروند روس در میان قربانیان حمله تروریستی در پاکستان وجود ندارد.

«ماریا زاخارووا» در این باره اضافه کرد: روسیه حمله تروریستی در پاکستان را به شدت محکوم می کند و امیدوار است که سازمان دهندگان این حادثه پیدا و مجازات شوند.

این در حالیست که پلیس پاکستان درباره حادثه انفجار دیروز در ایالت خیبرپختونخواه اعلام کرد: انفجار در یک تجمع سیاسی در شمال غرب پاکستان یک حمله انتحاری بود.

بر اثر این حادثه حدود ۵۰ نفر کشته و ۲۰۰ فرد دیگر هم زخمی شده اند.

حزب جمعیت علمای اسلام به ریاست مولانا فضل الرحمان با صدور بیانیه‌ای انفجار تروریستی در گردهمایی هواداران خود را به شدت محکوم کرد.

تاکنون هیچ فرد یا گروهی مسئولیت انفجار امروز در پاکستان را برعهده نگرفته است.

کد خبر 5851055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • بابائی IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
      0 0
      این رژیم آمریکا جنایتکار را از شهریور ماه سال 1359 تاکنون عامل اصلی ناامنی در عراق و منطقه می‌دانیم. آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر از شهریور ماه سال 1359 تاکنون منبع اصلی ناامنی و بی ثباتی در عراق و منطقه است.
    • بابائی IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
      0 0
      انفجار دیروز در یک تجمع سیاسی در شمال غرب پاکستان ثابت کرد و نشان داد که آمریکا و متحدانش هنوز هم از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی همه جانبه حمایت می کنند.
    • بابائی IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
      0 0
      انفجار خونین در شمال غرب پاکستان با 54 کشته و 170 زخمی 100 درصد فقط کار مزدوران آمریکا بوده است. گروه های تروریستی مورد حمایت آمریکا و متحدانش عامل اصلی انفجار دیروز در یک تجمع سیاسی در شمال غرب پاکستان هستند.