۹ مرداد ۱۴۰۲، ۲۱:۰۶

با حضور استاندار تهران؛

مدرسه ۱۲ کلاسه باقرالعلوم خاورشهر افتتاح شد

مدرسه ۱۲ کلاسه باقرالعلوم خاورشهر افتتاح شد

ری- با حضور استاندار تهران، مدرسه ۱۲ کلاسه باقرالعلوم خاورشهر افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری عصر دوشنبه در مراسم افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه باقرالعلوم خاورشهر و پروژه زمین چمن طرح شهید سلیمانی اظهار داشت: در موضوع پرورش و دانش خود را مدیون کسانی می‌دانیم که ظرفیت‌ها را به لحاظ مکان، فضا، عنصر آموزشی و محتوا فراهم کردند.

وی ادامه داد: دلیل رونق علم، ذوب شدن عالم در ترویج علم است و عالم نوعی تکلیف انسانی، اخلاقی، عرفانی دارد که منجر به رابطه منطقی و پرمعنا بین تعلیم، تربیت و علم آموزی می‌شود.

استاندار تهران بیان کرد: اگر در راه توسعه جسم، روح و روان به نقطه‌ای رسیدیم، این تکامل مرهون تلاش برای آموختن و پرورش است و باید ظرف و مظروف آماده باشد.

فخاری با اشاره به حدیث امام علی (ع) مبنی بر اینکه هر کسی مرا علم بیاموزد مرا بنده خود ساخته و سخن پیامبر (ص) که طلب علم کنید ولو در چین، گفت: حتی با نگاه دینی و ارزشی این مسیر پرتلاطم معنویت و شور و شعور دانش را در طی تاریخ طی کردیم و علم آموزی از انسان جدا نخواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: چه خوب است که اگر دارایی و توان داریم در این مسیر و با هدف خیر برای توسعه این کار ماندگار و انسان آفرین هزینه کنیم، چراکه ماندگارترین کار آموزش است.

کد خبر 5851200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha