۱۰ مرداد ۱۴۰۲، ۱۸:۴۰

دبیر برگزاری دومین دوره المپیاد ورزش کارگری یزد خبر داد؛

تمدید مهلت ثبت نام در دومین المپیاد ورزشی کارگران استان یزد

تمدید مهلت ثبت نام در دومین المپیاد ورزشی کارگران استان یزد

یزد- دبیر برگزاری دومین دوره المپیاد ورزش کارگری استان از تمدید مهلت ثبت نام در این المپیاد تا ۲۵ مردادماه خبر داد.

محمدهادی آقایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به درخواست شرکت‌ها و کارگران استان و با توجه به اینکه زمان ثبت نام در المپیاد مصادف با ایام عزاداری سید و سالار شهیدان بود، مهلت ثبت نام در این المپیاد تا ۲۵ مرداد تمدید شد.

وی عنوان کرد: کارخانجات و واحدهای تولیدی استان که تمایل دارند این المپیاد در محل کار آنها ویژه کارگران برگزار شود با ارسال نامه به مجموعه ورزشی کارگران و یا ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان‌ها، آمادگی خود را اعلام کنند.

آقایی با بیان اینکه بقیه گروه‌های هدف می‌بایست ثبت نام خود را در سایت به صورت کامل انجام داده و منتظر ارتباط همکاران ما برای برگزاری مسابقات باشند، افزود: گروه‌های هدف این المپیاد کارگران شاغل در رشته‌های قوی‌ترین مرد کارگر، طناب زنی، طناب کشی، پرتاب توپ مدیسن بال و دو سرعت، خانواده کارگران در رشته‌های هدف زنی با توپ، دارت و پرتاب توپ و فرزندان کارگر در رشته‌های دوچرخه‌سواری و اسکیت است.

وی همچنین از امکان مشارکت بازنشستگان تأمین اجتماعی در رشته دارت، کارگران کم بینا و روشندل در رشته پرتاب توپ و طناب زنی، همسران کارگر در رشته آمادگی جسمانی و طناب زنی و کارگران دارای معلولیت در رشته هدف زنی با توپ خبر داد و از علاقمندان خواست برای ثبت نام به سایت مجموعه ورزشی کارگران به آدرس https://mvkyazd.ir/ مراجعه کنند.

کد خبر 5852018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha