امروز؛

«محمود ابوسعن» ۱۸ ساله از ناحیه سر هدف اصابت گلوله قرار گرفت

«محمود ابوسعن» ۱۸ ساله از ناحیه سر هدف اصابت گلوله قرار گرفت

منابع محلی و شاهدان عینی فلسطینی از یورش گسترده نظامیان صهیونیست به اردوگاه نور شمس در کرانه باختری و شهادت یک جوان فلسطینی خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، منابع فلسطینی از شهادت یک جوان فلسطینی در جریان یورش نظامیان صهیونیست به کرانه باختری خبر دادند. این منابع اعلام کردند که در حمله بامداد امروز جمعه نظامیان صهیونیست به اردوگاه نور شمس در شرق طولکرم در کرانه باختری یک جوان فلسطینی به شهادت رسیده است.

منابع محلی و شاهدان عینی بیان کردند که محمود ابوسعن ۱۸ ساله بر اثر اصابت گلوله نظامیان صهیونیست به سرش از فاصله صفر ، به بیمارستان منتقل شد که به علت شدت جراحت وارده، به شهادت رسید.

«محمود ابوسعن» ۱۸ ساله از ناحیه سر هدف اصابت گلوله قرار گرفت

شهید ابوسعن از دانش آموزان ممتاز بود.

این درحالی است که درگیری های شدیدی در جریان یورش نظامیان صهیونیست به طولکرم رخ داد. نظامیان صهیونیست علاوه بر بمب های صوتی و گازهای سمی، اقدام به تیراندازی گسترده به سمت فلسطینیان کردند. تک تیراندازان صهیونیست بر فراز برخی ساختمانها در جریان یورش به طولکرم مستقر شدند.

منابع محلی گزارش دادند: نظامیان اشغالگر امروز جمعه به اردوگاه نور شمس در شرق طولکرم یورش بردند که به دنبال آن درگیری شدیدی میان مبارزان فلسطینی و نیروهای اشغالگر در این شهر رخ داد.

«محمود ابوسعن» ۱۸ ساله از ناحیه سر هدف اصابت گلوله قرار گرفت

مبارزان فلسطینی به مقابله با نظامیان صهیونیست پرداختند و به سمت خودرو نظامیان صهیونیست بمب و مواد منفجره پرتاب کردند.

شاهدان عینی از شنیده شدن صدای انفجارهای شدید در جریان درگیری میان نظامیان صهیونیست و مبارزان فلسطینی خبر دادند.

سرایا القدس-گردان طولکرم اعلام کرد: رزمندگان ما ضربات شدیدی به نظامیان و خودروهای اشغالگران در چند محور وارد کردند و آنها را به شدت هدف قرار دادند.

به دنبال این مقابله جانانه مبارزان فلسطینی، نظامیان صهیونیست از اردوگاه نور شمس عقب نشستند. در جریان نبرد مبارزان فلسطینی با نظامیان صهیونیست، ساکنان هم حمایت قوی از مبارزان به عمل آوردند.

کد خبر 5853233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha