۱۳ مرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۲۲

امام جمعه موقت گرگان:

شهدای مدافع حرم بزرگ مردان عصر معاصر هستند

شهدای مدافع حرم بزرگ مردان عصر معاصر هستند

گرگان- امام جمعه موقت گرگان گفت: شهدای مدافع حرم بزرگ مردان عصر معاصر هستند که جان خود را فدای اهل بیت(ع) می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام قربانعلی برقرار در خطبه‌های امروز نماز جمعه گرگان اظهار کرد: ۱۸ مرداد ماه در تقویم جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز بزرگداشت مدافعان حرم و تجلیل از اسرا و مفقودین ثبت شد که این روز بسیار با اهمیت و ارزشمند است.

وی افزود: شهدای مدافع حرم بزرگ مردان عصر معاصر هستند که جان خود را فدای اهل بیت می‌کنند اما نمی‌گذارند که دست تجاوزگر به حرم ایشان برسد.

امام جمعه موقت گرگان با اشاره به اینکه پیروان امام علی (ع) همانند حاج قاسم سلیمانی شجاع و نترس بوده، گفت: حاج قاسم سلیمانی شخصیتی داشت که در هیچ صحنه نبردی عقب نشینی نمی‌کرد و همیشه با حضور خود اتفاق‌های بزرگی رقم می‌زد.

وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی در فضای مجازی سعی دارند جوانان را دین گریز جلوه دهند، ادامه داد: آنها از هر ترفندی استفاده می‌کنند تا فرزندانمان را از مکتب اهل بیت (ع) جدا کنند.

برقرار در خصوص سالروز تاسیس نهاد مردمی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اظهار کرد: شورای هماهنگی به فرمان امام راحل در سال ۱۳۵۸ تاسیس شده و باسابقه‌ترین نهادی است که مردم را در مناسبت‌های مختلف بسیج می‌کند.

امام جمعه موقت گرگان با اشاره به اینکه هر زمانی که دشمنان از جامعه اسلامی راضی باشند باید در دینداری خود شک کنیم، گفت: ما باید این را در نظر داشته باشیم هیج زمانی جامعه اسلامی مورد رضایت کفار نیست.

وی افزود: علما، دانشمندان و نخبگان وظیفه سنگین‌تری در مقابل دشمنان داشته و باید مردم را به وظایف خودشان آشنا کنند.

کد خبر 5853418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha