۱۴ مرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۴۴

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور اعلام کرد؛

دستگیری متهمان سرقت میلیاردی طلا از خانه‌های شهروندان نیشابوری

دستگیری متهمان سرقت میلیاردی طلا از خانه‌های شهروندان نیشابوری

نیشابور ـ فرمانده انتظامی نیشابور از شناسایی و دستگیری متهمان ۶ فقره سرقت به ارزش ۵۰ میلیارد ریال طلا، پول نقد و اوراق بهادار از خانه‌های مسکونی شهروندان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسین احمدی اظهار کرد: در پی شکایت تعدادی از شهروندان نیشابوری مبنی بر سرقت طلا و پول نقد از خانه‌های آن‌ها در نقاط مختلف شهر نیشابور، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی نیشابور افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی نیشابور در ادامه تحقیقات علمی و تخصصی خود به سرنخ‌های مهمی دست پیدا کردند و مشخص شد متهمان با استفاده از ۲ دستگاه خودرو پژو با پلاک‌های سرقتی در شهرستان نیشابور مرتکب سرقت و پس از سرقت به سمت استان‌های غربی متواری شده‌اند.

وی تصریح کرد: مأموران انتظامی با اشراف اطلاعاتی ۲ متهم را در این زمینه شناسایی و پس از اخذ نیابت قضائی آن‌ها را در یکی از استان‌های غربی کشور دستگیر کردند.

احمدی اظهار کرد: متهمان دستگیرشده در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ۶ فقره سرقت طلا، پول نقد و اوراق بهادار به ارزش تقریبی ۵۰ میلیارد ریال از خانه‌های شهروندان با همکاری ۲ نفر دیگر در شهرستان نیشابور اعتراف کردند.

کد خبر 5854271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • خلیج فارس IR ۰۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
      3 1
      درود بر عزیزان نیروی انتظامی،حافظان صلح و امنیت