۱۴ مرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۵۸

عضو شورای مرکزی سازمان نظام‌مهندسی ساختمان مطرح کرد؛

پیگیری بیمه تأمین اجتماعی مهندسان ساختمان در دیدار با رئیس مجلس

پیگیری بیمه تأمین اجتماعی مهندسان ساختمان در دیدار با رئیس مجلس

خرم‌آباد - عضو شورای مرکزی سازمان نظام‌مهندسی ساختمان کشور از پیگیری بیمه تأمین اجتماعی مهندسان ساختمان در دیدار با رئیس مجلس شورای اسلامی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجید جی افرام در سخنانی با اشاره به برگزاری جلسه اعضای شورای مرکزی و رؤسای سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان‌ها با «قالیباف» رئیس مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: در این جلسه برقراری بیمه تأمین اجتماعی برای مهندسان فاقد شغل از محل عوارض ساختمانی مهم‌ترین درخواست سازمان از مجلس شورای اسلامی بود که با استقبال رئیس مجلس شورای اسلامی مواجه شد.

وی عنوان کرد: در این مورد بنده نیز چند دقیقه در خصوص توجیه بار مالی این طرح، نفع عمومی و ملی آن و همچنین خدمات متقابل سازمان در قبال آن صحبت کردم که مورد قبول رئیس مجلس واقع شد.

عضو شورای مرکزی سازمان نظام‌مهندسی ساختمان کشور، ادامه داد: هرچند مسیر به هدف رسیدن این طرح ممکن است به طور معمول و یا با دشواری فراوان طی شود؛ اما پیگیری مداوم و مستمر آن به عنوان یک وظیفه سازمانی در تمام سطوح حاکمیتی کشور از طرف شورای مرکزی، سازمان استان‌ها و اعضای فرهیخته سازمان قطعاً منجر به نتیجه خواهد شد.

جی افرام در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه حضور گفتمانی و مبتنی بر تحقق اهداف سازمان در بالاترین سطوح حکمرانی کشور که از ابتدای تأسیس، همراه با فراز و نشیب‌هایی وجود داشته است و نشانه پویایی و ریشه‌دار بودن سازمان است، گفت: امید فراوان وجود دارد با تلاش و همدلی تمام اعضا و ارکان سازمان این امر، استمرار و استحکام مداوم داشته باشد.

وی بیان داشت: در این جلسه موارد مهم دیگری نیز از جمله تأسیس سامانه جامع الکترونیکی «شناسه ملی ساختمان»، عضویت با وجود حق رأی سازمان در کمیسیون‌های ماده صد و ماده پنج و راهکارهای اجرایی در خصوص مواجهه با تخلفات ساختمانی مطرح شد.

عضو شورای مرکزی سازمان نظام‌مهندسی ساختمان کشور با تأکید بر اینکه نکته دقیق و ارزشمند مدیریتی که رئیس مجلس شورای اسلامی مطرح فرمودند و خالی‌ازلطف نیست به اطلاع همکاران عزیز برسانم این بود که اِعمال حکمرانی تعالی آفرین بر دو اصل «تشخیص علمی» و «تصمیم سیاسی» استوار است که هرگاه توأمان باشند منجر به آبادانی است و هرگاه توأمان نباشند موجب اتلاف سرمایه‌های ملی و عقب‌ماندگی خواهد بود.

جی افرام، تأکید کرد: اظهارنظرهای موافق و مخالف و صادقانه همکاران گرامی که یکی از سرمایه‌ها و ارزش‌های سازمان نظام‌مهندسی همین تضارب آرا و افکار است جای تحسین و قدردانی فراوان دارد.

کد خبر 5854361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha