۱۶ مرداد ۱۴۰۲، ۲۲:۱۹

استاندار تهران:

خبرنگاران سمبل آگاهی‌بخشی و مطالبه‌گری جامعه هستند

خبرنگاران سمبل آگاهی‌بخشی و مطالبه‌گری جامعه هستند

تهران- استاندار تهران با اشارهبه اینکه خبرمگاران سمبل آگاهی‌بخشی و مطالبه‌گری جامعه هستند گفت: حق‌گویی و مطالبه‌گری حق، مجاهدتی عظیم و فداکاری فرهنگی خبرنگاران است که باید قدردان آن باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری طی پیامی به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار اظهار داشت: خبرنگاران به راستی سمبل تعهد، وظیفه‌شناسی، دلسوزی، آگاهی‌بخشی و مطالبه‌گری هستند که حتی جانشان را برای روشنی بخشی و عینیت بخشیدن به «نون والقلم مایسطرون» در طبق اخلاص گذاشته‌اند.

فخاری افزود: هفدهم مرداد روز خبرنگار یادآور ایثارگری و رشادت خبرنگاران شهیدی چون محمود صارمی؛ مرتضی آوینی، خبرنگاران شهید هواپیمای «سی ۱۳۰۱» و همه خبرنگاران متعهد و دلسوزی می‌باشد که با مسئولیت و آزادی به نگاشتن حقایقی می‌پردازند که رشد و توسعه جامعه را ثمر می‌بخشد و همواره به مثابه دیده‌بانان امین جامعه در عرصه‌های مختلف پرچم آزادی، آگاهی و امید را افراشته‌اند.

وی عنوان داشت: طبق حدیثی از پیامبر خدا صلی الله علیه و آله: «حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس»؛ از همین‌رو می‌توانیم حق‌گویی و مطالبه‌گری حق، توسط خبرنگاران عزیز را مجاهدتی عظیم و فداکاری فرهنگی سترگ بنامیم و قدردان آن باشیم.

استاندار تهران عنوان داشت: روز خبرنگار را به همه خبرنگاران ایران اسلامی و خبرنگاران عزیز فعال و ساعی در استان تهران تبریک و تهنیت عرض نموده و برای این عزیزان موفقیت و سربلندی در انجام وظایف خطیرشان را آرزومندم.

کد خبر 5856301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha