۱۷ مرداد ۱۴۰۲، ۲۱:۳۲

فرمانده انتظامی رباط کریم خبر داد؛

دستگیری ۱۸ سرشاخه یک شرکت هرمی در پرند

دستگیری ۱۸ سرشاخه یک شرکت هرمی در پرند

رباط کریم- فرمانده انتظامی رباط کریم از دستگیری ۱۸ سرشاخه شرکت هرمی در پرند خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی زنگنه عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران از انهدام یک باند هرمی و دستگیری اعضای این باند در پرند خبر داد.

زنگنه در ادامه اظهار داشت: در پی دریافت گزارش‌های مردمی، مبنی بر فعالیت افرادی در قالب یک شرکت هرمی موسوم به «کیونت» در شهر پرند، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان رباط کریم قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با تلاش شبانه روزی و انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی محل فعالیت شرکت هرمی شده و پس از بررسی موضوع و اطمینان از صحت خبر با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه، ۱۸ نفر از اعضای باند کلاهبرداری شرکت هرمی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی رباط کریم عنوان داشت: کارآگاهان در بازرسی از منزل آن‌ها مقادیری جزوات آموزشی مربوط به شرکت‌های هرمی و یک لپ تاپ را کشف و متهمان دستگیر شده به صراحت به فعالیت و عضویت در این شرکت هرمی اعتراف کردند.

کد خبر 5857079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • کمال IR ۰۵:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
      3 0
      برای منم اتفاق افتاده ازهمین شرکت های هرمی واسه کاررفتم پرند گفتند واسه انبارداری حسابداری منو بردند تویه آپارتمان یک نفر اومد صحبت کرد بعد گفت اول همین جا اموزش ببینی منم شک کردم دلهره عجیبی گرفتم صبح زود خواستم برم جلومو گرفتند نمی‌گذاشتند برم به هرنحوی شده زدم بیرون دقیقا شرکت هرمی بودندمواظب باشی