۱۸ مرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۴۰

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران:

خبرنگار متعهد به دنبال ایجاد امید و نشاط اجتماعی است

 خبرنگار متعهد به دنبال ایجاد امید و نشاط اجتماعی است

ساری- مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: خبرنگار متعهد و صاحب قلم ضمن پیگیری مطالبات مردمی به دنبال ایجاد امید و نشاط اجتماعی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محمد مهدی شریف تبار در پیامی به مناسبت روز خبرنگار، فرارسیدن ۱۷ مرداد ماه سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی و روز خبرنگار را یادآور تلاش مردان و زنانی دانست که همواره در عرصه‌های مختلف تبیینی و آگاهی بخشی فعالیت می‌کنند.

وی در این پیام آورده است: مبارزه جانانه و نفس‌گیر امروز خبرنگاران متعهد و انقلابی در کشور عزیز ایران اسلامی با غول‌های رسانه‌ای و خبری جهان، نشان از غیرت، ایمان و پشتکار دائمی فعالان این عرصه است که با روشنگری و افشای نقشه‌های خبیثانه متعدد و پیچیده دشمنان این مرز و بوم، در بسیاری از مواقع پیروز میدان بودند و هستند.

در ادامه پیام تصریح شده است: در میان هجمه‌های رسانه‌ای و خبری، خبرنگارانی دغدغه مند و تربیت یافته از دامان انقلاب اسلامی به دنبال احیای ارزش‌های انقلاب، معرفی الگوهای صحیح عرصه‌های جهادی، ترویج معارف الهی و شعائر اسلامی در حال تلاش شبانه روزی هستند که باید از این عزیزان قدردانی شایسته به عمل آید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در بخشی دیگری از پیام یادآور شد: همانطور که مقام معظم رهبری در بیانی شیوا و صحیح از خبرنگاران یاد کردند، باید اذعان داشت، اگر وجود این عزیزان در عرصه‌های خبر و ثبت محتوای خبری به دست توانمند متعهدین این عرصه نبود، بسیاری از وقایع مهم از بین می‌رفت و ماندگار نمی‌شد.

وی افزود: خبرنگار و صاحب قلم متعهد، ضمن پیگیری مطالبات مردمی و انعکاس درست و دلسوزانه این مطالبات به مسئولان، به دنبال ایجاد امید و نشاط اجتماعی و بیان دستاوردهای مهمی است که امروزه دشمنان انقلاب و اسلام را متحیر ساخت و چشم دشمن را کور کرد.

حجت الاسلام شریف تبار عنوان کرد: سالهاست که دشمنان انقلاب اسلامی، استکبار جهانی و ایادی داخلی و خارجی آنان با دسیسه‌ها و ابزارهای گوناگون به دنبال ایجاد ناامنی اجتماعی، ناامیدی و کم رنگ کردن باورهای دینی و اعتقادی در جوامع اسلامی به ویژه ایران عزیز هستند و از سویی دیگر یاران واقعی اسلام از جمله صاحبان قلم و خبرنگاران مؤمن و انقلابی با نشر خوبی‌ها و تزریق امید و ایمان در جامعه با تبیین عمومی، بار این مسئولین سنگین را تحمل می‌کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران عنوان کرد: شایسته است در این روز از خبرنگاران شهید که جان خود را در راه تثبیت و سربلندی این نظام مقدس نثار کردند یاد و به روح بلند آنان سلام و صلوات اهدا کنیم و از همه فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی که متعهدانه و دلسوزانه در عرصه‌های مختلف جهاد تبیین تلاش مؤثر و مستمر دارند سرتعظیم فرود آوریم.

کد خبر 5857715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha