۲۱ مرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۱۵

رئیس هیئت بدمینتون استان زنجان:

نفرات برتر رنکینگ بدمینتون کشوری در زنجان معرفی شدند

نفرات برتر رنکینگ بدمینتون کشوری در زنجان معرفی شدند

زنجان-رئیس هیئت بدمینتون استان زنجان از پایان رقابت‌های رنکینگ بدمینتون بزرگسالان کشور در زنجان خبر داد.

غلامرضا باقری در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه رقابت‌های رنکینگ بدمینتون سطح ۲ مردان در زنجان از ۱۸ مردادماه آغاز و روز گذشته با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد، اظهار کرد: در این دوره از رقابت‌ها ۱۳۲ بازیکن از سراسر کشور حضور داشتند.

وی با یادآوری اینکه رقابت‌های رنکینگ بدمینتون سطح ۲ آقایان به میزبانی آکادمی بین‌المللی بدمینتون زنجان برگزار شد، ادامه داد: در این رویداد کشوری که از سطح بالایی برخوردار بود، ورزشکاران به مدت سه روز با هم به رقابت پرداختند که ۷۴ ورزشکار در بخش مقدماتی و ۳۲ ورزشکار نیز در بخش اصلی حضور داشتند.

باقری با اشاره به اینکه در بخش تک‌نفره این مسابقات، علی حیاتی از کرمانشاه به مقام قهرمانی دست یافت، خاطرنشان کرد: در این بخش، مهران شهبازی عنوان دومی را از آن خود کرد و عنوان مشترک سومی نیز به فرزین خان‌جانی از تهران و محمدعلی فقیدخراسانی از استان یزد رسید.

رئیس هیئت بدمینتون استان زنجان در خصوص نتایج کسب شده در بخش دونفره این دوره از رقابت‌ها، اظهار کرد: در این بخش نیز صالح سنگ‌تراش و مهدی میرشکاری از استان سیستان و بلوچستان اول شدند و عنوان دومی نیز به برادران شهبازی از استان کرمانشاه رسید. همچنین صدرا صادقی از کرمانشاه و آرمین زکی‌زاده از تهران به همراه محمد زرچی و محمدجواد غریب از خراسان‌رضوی به طور مشترک در جایگاه سوم ایستادند.

باقری افزود: این رقابت‌ها از دو داور منتخب این رشته برای حضور در رخداد مهم المپیک پاریس تجلیل شد.

کد خبر 5859216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha