۲۲ مرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۱۰

مدیرعامل آب و فاضلاب فارس خبر داد؛

بهره‌برداری از ۲۰۰ طرح آبرسانی در فارس

بهره‌برداری از ۲۰۰ طرح آبرسانی در فارس

شیراز - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان فارس گفت: بیش از ۲۰۰ طرح آبرسانی با اعتباری بالغ بر ۴ هزار میلیارد تومان در استان فارس به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی جان صادق‌پور ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: بیش از ۱۲۰ شهر و ٢ هزار روستا تحت پوشش خدمات این شرکت قرار دارند.

وی اضافه کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته در ایام دهه فجر و هفته دولت قرار است ۲۰۰ طرح آبرسانی و فاضلاب در استان فارس افتتاح شود.

او عنوان کرد: از جمله این پروژه‌ها می‌توان به ٧٢ پروژه آبرسانی در ۲۶ شهر و ۲۱۰ روستای استان اشاره کرد این در حالی است که ٨٠٠ هزار خانوار نیز از این طرح‌ها بهره‌مند خواهند شد البته در حوزه فاضلاب نیز پنج طرح تصفیه‌خانه با یک هزار و ۲۹۳ میلیارد تومان اعتبار در فارس آماده بهره‌برداری است.

صادق‌پور در مورد آبرسانی به شهرستان‌های فارس نیز تأکید کرد: با احداث سد «رودبال» چرخه آبرسانی به شهرهای فسا، ایج، داراب، حاجی آباد و تعدادی از شهرهای وابسته در شهرستان‌های جنوبی استان تکمیل شده است.

مدیرعامل آبفای فارس عنوان کرد: طی سال گذشته بیش از ۱۶۳ حلقه چاه کف شکنی و ۷۰۰ کیلومتر شبکه خط انتقال در استان نیز بازسازی شده است.

او همچنین یادآور شد: تمام مصوبات دور اول سفر ریاست جمهوری به فارس ١٠٠ درصد اجرایی شده است.

کد خبر 5860584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha