۲۲ مرداد ۱۴۰۲، ۱۸:۳۲

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد:

رعایت بی طرفی مسئولان در انتخابات پیش رو ضروری است

رعایت بی طرفی مسئولان در انتخابات پیش رو ضروری است

یاسوج- رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای تحقق اخلاق سیاسی در انتخابات، رعایت بی طرفی همه مسئولان در قبال داوطلبان ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، محبوب افراسیاب بعدازظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: دستگاه قضا در امر انتخابات کاملاً بی طرفانه عمل می‌کند.

وی بیان داشت: همکاری کامل مسئولان و ادارات با نهادهای مجری انتخابات و رعایت قانون تبلیغات توسط نامزدها ضروری است.

افراسیاب با بیان اینکه دستگاه قضا در انجام وظایف و رسالت خود در موضوع انتخابات با هیچکس شوخی ندارد، گفت: اخلال در امنیت و سلامت انتخابات خط قرمز دستگاه قضائی بوده و دستگاه قضائی با تمام توان با جرایم و تخلفات انتخاباتی و افرادی که امنیت انتخابات را مخدوش کنند برخورد خواهد کرد.

وی افزود: پایبندی به آموزه‌های اخلاقی و شرعی یکی از معیارهای شناخت کاندیدای اصلح بوده و کاندیداها در تبلیغات انتخاباتی خود، از هر گونه دروغ و فریب برای جلب نظر مردم به طور جدی بپرهیزند.

افراسیاب تصریح کرد: حلقه مفقود تبلیغات انتخاباتی اخلاق و تقوای سیاسی است و سیاست دستگاه قضائی در موضوع تخلفات انتخاباتی سیاست پیشگیرانه است.

وی اظهار داشت: در صورت بروز هرگونه تخلف و یا اقدامی که سلامت انتخابات را خدشه دار کند دستگاه قضائی با عامل یا عاملان برخورد قانونی می‌کند.

کد خبر 5860690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha