۲۲ مرداد ۱۴۰۲، ۲۲:۳۳

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان قزوین خبر داد؛

کشف مواد مخدر در عملیات مشترک پلیس قزوین و گیلان

کشف مواد مخدر در عملیات مشترک پلیس قزوین و گیلان

قزوین- رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان قزوین از کشف ۷کیلو و ۸۷۰ گرم تریاک در عملیات مشترک مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان‌های قزوین و گیلان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ فرهاد علی بیگی اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اقدامات اطلاعاتی و فنی از نگهداری مقادیر قابل توجهی مواد مخدر دریک واحد مسکونی در استان گیلان توسط ۲ نفر از قاچاقچیان مواد مخدر مطلع و اقدامات لازم برای دستگیری متهمان را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران در ادامه اقدامات خود برای دستگیری متهمان، پس از شناسایی دقیق مخفیگاه و نحوه فعالیت آنها، هماهنگی‌های لازم با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان را انجام دادند، که مأموران در بازرسی از محل شناسایی شده ،۷ کیلو و ۸۷۰ گرم تریاک کشف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین با اشاره به اینکه در این عملیات ۲ نفر قاچاقچی دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: مبارزه با سوداگران مرگ به صورت شبانه روزی و فارغ از هر مرز جغرافیایی در کشور در دستور کار مأموران پلیس قرار داشته و شهروندان می‌توانند در صورت آگاهی از هرگونه مورد مشکوک در این خصوص مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 5860848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha