۲۳ مرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۱۲

از ۳۱ مرداد تا ۱۰ شهریور؛

نخستین جشنواره ایرانی فرزند من برگزار می‌شود

نخستین جشنواره ایرانی فرزند من برگزار می‌شود

نخستین جشنواره ایرانی فرزند من از ۳۱ مرداد تا ۱۰ شهریور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، نخستین جشنواره ایرانی فرزند من، با رویکرد حمایت از کالای ایرانی و کمک به رونق تولید و کسب و کار از ۳۱ مرداد تا ۱۰ شهریور در مصلی تهران برگزار می‌شود.

اولین دوره این رویداد، با هدف حمایت از کالای ایرانی و کمک به رونق تولید و کسب و کار، با هدف ارتقا قدرت فروش و ارتباط مستقیم با طیف گسترده‌ای از مصرف کنندگان برگزار می‌شود.

در این جشنواره که هدف آن ارتقای فرهنگ ایرانی و تشویق مردم برای استفاده از کالاهای تولید داخل است در کنار غرفه‌های فروش نوشت افزار، کتاب، صنایع فرهنگی و خلاق کودک و خردسال تولیدات اسباب بازی ایرانی با کیفیت، در گروه‌های کالایی: آموزشی و کمک آموزشی، فکری، فرهنگی هنری، عروسک، حرکتی و الکترونیکی که ثمره سرمایه‌گذاری و حاصل تفکر و فرهنگ ایرانی در معرض دید مخاطبان قرار خواهند گرفت.

این نمایشگاه علاوه بر توجه به قشر کودک و نوجوان با هدف تشکیل شبکه فروش ۳۶۰ درجه کالاهای فرهنگی ایرانی و محتوای سالم به مخاطبان بزرگسال نیز توجه ویژه ای دارد.

نخستین جشنواره ایرانی فرزند من، توسط خانه خلاق و نوآوری تم و با همکاری مجمع نوشت افزار ایرانی اسلامی، انجمن تولیدکنندگان اسباب بازی ایران و مجموعه ماروک (سرزمین اصالت) از ۳۱ مرداد تا ۱۰ شهریور از ساعت ۱۶ تا ۲۳ در مصلی تهران برپا می‌شود.

کد خبر 5861323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha