۲۳ مرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۲۳

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

نیازمند کار جهادی در همه عرصه‌ها و دوران ها هستیم

نیازمند کار جهادی در همه عرصه‌ها و دوران ها هستیم

زنجان- فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان با بیان اینکه نیازمند کار جهادی در همه عرصه‌ها و دوران ها هستیم، گفت: امروز کار جهادی برای همه یک تکلیف است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جهانبخش کرمی ظهر دوشنبه در یادواره شهدای جهاد و خدمت و جهادگران آسمانی استان که در سالن همایش‌های بین‌المللی روزبه زنجان برگزار شد، با تاکید بر اینکه امروز میدان جهاد برای انجام کار جهادی فراهم بوده و بدون شک گروه‌های جهادی را باید از این حیث جزو پیش‌قراولان قلمداد کنیم، تصریح کرد: جهادگران را به معنای واقعی کلمه باید جزو یادگاران دوران شیرین جهاد قلمداد کنیم.

وی با تاکید بر اینکه امروز باید قدردان زحمات جهادگران در همه عرصه‌ها باشیم، یادآور شد: مردم زنجان به معنای واقعی کلمه قدردان زحمات این عزیزان در طول چهار دهه گذشته بوده و همواره ثابت کرده‌اند که پیرو اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) هستند و همین خصیصه و ویژگی باعث شده است تا در ادوار گذشته حافظ انقلاب اسلامی و نیز تداوم‌بخش راه شهدا باشند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه ولایت‌مداری شاخصه اصلی جهادگران در ادوار مختلف بوده است، ادامه داد: گروه‌های جهادی همواره تلاش کرده‌اند تا با برخورداری از ایمان، اعتقاد، بصیرت و ولایت‌مداری، در مسیر خدمت‌گذاری گام برداشته و امروز باید این ویژگی و کار جهادی را در همه امور سرلوحه خود قرار دهیم.

سردار کرمی با یادآوری اینکه در همه عرصه‌ها و دوران به کار جهادی نیاز داریم، عنوان کرد: طی دو سالی که مردم ایران با کرونا درگیر بودند، به عینه فداکاری و تلاش گروه‌های جهادی را به همراه کادر سلامت مشاهده کردیم که این خود نمونه عینی و بارز یک کار جهادی در کشور بود، به طوری که طبق آمار حدود ۸۵ هزار بسیجی در قالب طرح شهید سلیمانی به ارائه خدمت در شرایط کرونایی پرداختند.

کد خبر 5861368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha