۲۴ مرداد ۱۴۰۲، ۹:۵۸

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قزوین خبر داد؛

وجود ظرفیت‌های لازم برای افزایش جمعیت در شهرستان آوج

وجود ظرفیت‌های لازم برای افزایش جمعیت در شهرستان آوج

قزوین- مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قزوین گفت: آمارها نشان دهنده وجود ظرفیت‌های لازم و بهتر برای افزایش جمعیت در شهرستان آوج نسبت به سایر شهرستان ها است.

به گزارش خبرنگار مهر، کبری علیخانی صبح سه شنبه در نشست ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت شهرستان آوج اظهار داشت: هر شهرستان در استان قزوین نیازمند یک برنامه ریزی مجزا جهت افزایش جمعیت است چراکه شهرستان‌های استان شرایط فرهنگی و اجتماعی متفاوتی دارند و نمی‌توان برای تمامی آن‌ها نسخه یکسانی تجویز کرد.

وی گفت: با حمایت و تسهیل گری حاکمیت در حوزه‌های آموزشی و اقتصادی و هم افزایی نیروهای مردمی می‌توان شرایط اجتماعی شهرستان آوج را ارتقا داد.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری همچنین در بازدید از روستای اردلان اضافه کرد: باید به شکل ویژه یک طرح برای روستای اردلان داشته باشیم، آمار بالایی از قشر جوان و نوجوان در این روستا فعالیت دارند که با سرمایه گذاری‌های مادی و معنوی می‌توان به دستاوردهای خوبی در آن رسید.

گفتنی است؛ علیخانی در سفر خود به شهرستان آوج پس از بازدید از کتابخانه تازه تأسیس روستای اردلان، در جریان نبود دبیرستان دخترانه با وجود آمار بالای دانش آموزان و عدم وجود بازارچه دائمی برای فروش محصولات مشاغل خانگی قرار گرفت و پس از شنیدن دغدغه بانوان تأثیرگذار این منطقه قول مساعد جهت پیگیری مسائل مطروحه داد.

کد خبر 5861967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha