۲۴ مرداد ۱۴۰۲، ۱۶:۵۸

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گیلان:

دشمن تمام تلاش خود را برای نابودی بنیان خانواده به کار بسته است

دشمن تمام تلاش خود را برای نابودی بنیان خانواده به کار بسته است

رشت- دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گیلان گفت: دشمن تمام تلاش خود را برای نابودی بنیان خانواده به کار بسته است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی صدیقی ظهر سه شنبه در نشست با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نقش سازنده کانون پرورش فکری در مسیر خود مراقبتی و تربیت نسل کودک و نوجوان پرداخت و اظهار کرد: کارِ دلی و عاشقانه، از وجوه مشترک فعالیت‌های این ستاد و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به شمار می‌رود.

صدیقی در تبیین اهمیت برنامه‌های کانون افزود: پاسداری از دانایی و صیانت فرهنگی، دلیل توفیق بسیاری از جوامع و مکاتب است و این مهم در فعالیت‌های کانون پرورش فکری به خوبی مشاهده می‌شود.

وی با بیان اینکه خانواده‌ها و مخاطبان کودک و نوجوان کانون آماج هجمه‌های فرهنگی دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی قرار دارد، گفت: دشمن تمام تلاش خود را برای نابودی بنیان خانواده در لایه لایه شعارهای فریبنده اسلام ستیزان به کار بسته است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گیلان تصریح‌کرد: ضرورت دارد با حمایت از مجموعه‌هایی چون کانون پرورش فکری، بسترهای لازم برای مقابله با این پدیده شوم و رویارویی با چالش‌ها اندیشیده شود.

صدیقی، به برخی از وقایع ماه‌های گذشته پرداخت و با تشبیه «عفاف و حجاب» به شاه‌بیت فریضه امر به معروف و نهی از منکر اضافه کرد: برای مقابله با تهاجم فرهنگی، پاسداری از حریم خانواده، صیانت از نسل کودک و نوجوان و مقابله با جنگ ادراکی دشمنان، از فرصت‌های فرهنگی برای تقویت و باروری اندیشه فرزندان ضرورت دارد.

وی بر لزوم صبوری و تاب‌آوری مسئولان و فعالان فرهنگی برای جلوگیری از استحاله مفهومی ارزش‌های اسلامی و ارائه تحلیل درست جهت اقناع نسل کودک و نوجوان تاکید کرد و افزود: امر به معروف و نهی از منکر، یکی از دلایل قیام امام حسین (ع) و نقش بی‌بدیل اسطوره جهاد تبیین، حضرت زینب (س) در بهره‌گیری از ظرفیت‌های گسترده این فریضه بوده است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گیلان ادامه داد: شرافت اسلام به سه مؤلفه ایمان به خدا و فریضتین است و این امر، بیانگر رسالت سنگینی‌است که بر دوش همگان، به ویژه متولیان حوزه فرهنگ احساس‌می‌شود.

کد خبر 5862453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha