۲۵ مرداد ۱۴۰۲، ۷:۲۵

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر:

معابر مرکز شهر بوشهر بهسازی می‌شود/ ساماندهی بازارها

معابر مرکز شهر بوشهر بهسازی می‌شود/ ساماندهی بازارها

بوشهر- رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: بهسازی خیابان شهدا، بازار ماهی فروشان، بازار میوه فروشان و بازار صفا در دستور کار است.

به گزارش خبرنگار مهر، وحید نیک روش سه‌شنبه شب در نشست با اتاق اصناف بوشهر با تسلیت حادثه تروریستی شاه‌چراغ اظهار داشت: بازار محور اصلی فعالیت‌های اقتصادی شهر و یکی از جاذبه‌های گردشگری شهر بازار است.

وی با اشاره به پرداخت ارزش افزوده توسط بازاریان به شهرداری بیان کرد: دیدگاه ما در شورا این است که باید این‌مبلغ در خود بازار و در راستای بهبود شرایط و وضعیت بازار هزینه شود.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر تصریح کرد: ساماندهی مرکز شهر که طبق طرح تفصیلی باید پیاده رو و اختصاص مسیری برای حمل و نقل بار مغازه داران باشد یکی از برنامه‌های شورا و شهرداری است که مقرر شد با همکاری اتاق اصناف این طرح در راستای ساماندهی مرکز شهر عملیاتی شود.

نیک روش خاطر نشان کرد: در بودجه سال جاری مبلغ ۶ میلیارد میلیارد ۵۰۰ میلیون تومان برای بهسازی خیابان شهدا، بازار ماهی فروشان فروشان، میوه فروشان و صفا اختصاص داده شده و طرح اجرایی آن نیز آماده است.

وی اضافه کرد: در راستای اجرای بهتر طرح نشست با اتاق اصناف و اتحادیه‌های مرتبط با بازار و بازدید میدانی به عمل آمده و امیدواریم با همکاری کسبه شاهد اجرای این طرح در راستای رضایت مندی هر چه بیشتر شهروندان باشیم.

کد خبر 5862712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha