۲۵ مرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۰۲

تولیت آستان احمد ابن موسی (ع):

دشمن از هر فرصتی برای آسیب رساندن به ایران استفاده می‌کند

دشمن از هر فرصتی برای آسیب رساندن به ایران استفاده می‌کند

شیراز- تولیت آستان احمد ابن موسی شاهچراغ (ع) گفت: دشمن در جنگ ترکیبی از هر فرصتی برای آسیب رساندن به ملت ایران استفاده می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم کلانتری پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی حرم بیان کرد: حادثه تروریستی حرم تنها یک برنامه اتفاقی نبوده بلکه این برنامه از قبل توسط اتاق فکر دشمن طراحی شده است.

وی اضافه کرد: دشمنان تنها یک برنامه برای ضربه زدن به ملت ایران نداشته بلکه برنامه‌های مختلفی برای آسیب رساندن به ملت شریف ایران دارند.

تولیت آستان قدس احمد ابن موسی شاهچراغ (ع) متذکر شد: دشمن در تلاش است تا محلی که مأمن امن عاشقان اهل بیت (ع) است را برای مؤمنان نا امن کند و برنامه‌های ویژه ای نیز برای این کار دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین کلانتری تاکید کرد: در جنگ ترکیبی دشمن از هر فرصتی استفاده می‌کند تا جامعه مسلمان ایران را تهدید کند از این رو جامعه باید با آگاهی از برنامه‌های دشمنان نسبت به خنثی سازی این اقدامات اقدام کنند.

به گفته این مقام مسئول ملت مسلمان ایران طی ۴۴ سال گذشته همواره در مقابل دشمن ایستادگی کرده و نگذاشته‌اند دشمن بتواند آسیبی به ملت ایران وارد کند.

وی اضافه کرد: آزموده را آزمودن خطا است زیرا ملت مسلمان ایران هشت سال در مقابل تمام دشمنان ایستادگی کرد و اجازه نداد اسبی به کیان وطن وارد شود.

کلانتری افزود: تمام مردم استان و کشور خواستار انتقام سخت از مسببان این حادثه تروریستی اند.

کد خبر 5862924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha