۲۵ مرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۰۴

استاندار سمنان:

طرح «تکام» در استان سمنان اجرا می‌شود

طرح «تکام» در استان سمنان اجرا می‌شود

سمنان- استاندار سمنان از اجرای طرح توانمندسازی و کار آفرینی بر پایه مردم موسوم به «تکام» در استان خبر داد و گفت: محرومیت زدایی در زمره اولویت های این طرح است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی صبح چهارشنبه در هفتمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان سمنان به میزبانی استانداری از اجرای طرح تحول در اشتغال آفرینی روستایی در سراسر استان خبر داد.

وی اجرای طرح توانمند سازی و کار آفرینی بر پایه مردم موسوم به تکام در استان خبر داد و افزود: توانمند سازی، محرومیت زدایی و ایجاد فرصت‌های شغلی جدید به ویژه با استفاده از تسهیلات تبصره ۱۶ حمایت از کسب و کارهای خرد و روستایی در زمره اهداف طرح است.

استاندار سمنان ضمن بیان اینکه با همکاری دستگاه‌های اجرایی استان و مدیران عامل بانک‌ها، در حوزه تسهیلات تبصره ۱۶ بالغ بر ۱۴۰ درصد جذب اعتبارات محقق شد، گفت: پس از پرداخت تسهیلات، پیگیری و نظارت بر عملکرد واحد تولیدی و راستی آزمایی تا دستیابی به رونق و رشد اقتصادی باید به صورت جدی در دستور کار باشد.

هاشمی با بیان اینکه مدیران کل دستگاه‌های اجرایی سفر به شهرستان‌ها، دیدار چهره به چهره و گره‌گشایی از مشکلات مردم را به صورت ویژه مَد نظر داشته باشند، بیان کرد: فرمانداران در راستای جذب اعتبارات سهم‌شهرستان، پیگیری‌ها از دستگاه‌های اجرایی را به جد دنبال کنند.

کد خبر 5862936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha