۲۵ مرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۳۴

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

دفاع از وطن و دین در زمان اسارت هنر آزادگان بود

دفاع از وطن و دین در زمان اسارت هنر آزادگان بود

بیرجند- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: دفاع از وطن و دین در زمان اسارت هنر و معجزه آزادگان بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علیرضا عبادی صبح چهارشنبه در گردهمایی آزادگان خراسان جنوبی بیان کرد: اینکه به اسرای جنگ تحمیلی آزاده می‌گوئیم به هیچ وجه مبالغه نیست.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: انسان موجودی دوگانه است به اینگونه که از سویی حیوان بالفعل و از سویی انسانی بالقوه و اشرف مخلوقات بوده است.

عبادی گفت: روح انسان حق طلب بوده و می‌خواهد در راه حق آزاد باشد.

وی افزود: روح انسان به دنبال اوج گرفتن است اما زندگی مادی می‌خواهد در قید مال و شهوت و سرگرمی باشد لذا ممکن است روح آزاد اما جسم اسیر باشد.

وی گفت: اما وقتی بدن به عنوان یک حیوان رها باشد روح اسیر بوده و نمی‌تواند آزادانه اوج بگیرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه آزادگان راه حق که در برابر دشمن خدا ایستادند به معنای واقعی آزاده هستند، افزود: این افراد در سخت‌ترین فراز و نشیب‌ها بالاترین ریاضت‌ها را تجربه کردند.

وی افزود: دفاع از وطن و دین در زمانه اسارت هنر آزادگان بود که برای امروز ما نیز سرمشق است.

عبادی گفت: دشمنان اسلام از همان ابتدای نزول قرآن در برابر آن جبهه گرفتند و ۱۴۰۰ سال است که با قرآن می‌جنگند.

وی با بیان اینکه حرکات مذبوحانه دشمن نسبت به قرآن کریم تثبیت معجزه آن به صورت علمی است، تصریح کرد: دشمن همواره قرآن را مانعی برای استعمار گری خود می‌داند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: از ۴۰۰ سال قبل براساس طرحی که اروپا برای استثمار کشورهای اسلامی داشت دنیا را به دو نیم کره شرقی و غربی تقسیم و رنج‌های بیشمار بر مردم جهان تحمیل کرد.

وی با تاکید بر اینکه بدترین نوع استبداد، استبداد لیبرالی است یادآور شد: استعمارگران همه شرایط را برای سلطه بر دنیا فراهم کرده بودند اما انقلاب اسلامی به پشتوانه قرآن مقابل آنها ایستاد.

وی آزادگان را اسناد حقانیت نظام برشمرد و افزود: دشمن همواره قرآن را مانع خود می‌داند ولی آزادگان با شجاعت توانستند از قرآن دفاع کنند.

کد خبر 5862962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha