۲۵ مرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۳۲

مردم شیراز شهدا را بدرقه کردند

مردم شیراز شهدا را بدرقه کردند

شیراز- پیکر پاک شهیدان حادثه تروریستی شامگاه یکشنبه ۲۲ مرداد ماه جاری حرم مطهر، صبح چهارشنبه بر دستان مردم ولایت مدار شیراز تشییع شد.

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه یکشنبه ۲۲ مرداد ماه جاری مقارن با اذان مغرب تروریست‌ها بار دیگر با اقدامی شوم و ظالمانه، زنان و مردان بی گناه را مورد حمله قرار دادند.

در این حادثه ۲ نفر از به شهادت رسیدند که برای بار دیگر پس از گذشت کمتر از یکسال از حادثه تروریستی داعش در حرم مطهر شاهچراغ (ع) قلب تمامی مردم به درد آمده و غم بزرگی بر دل ایران نشاند.

مراسم تشییع پیکر پاک و بی گناه شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر از ساعت ٩ صبح امروز چهارشنبه آغاز شد که از همان ساعات اولیه شاهد حضور بی نظیر مردمان ولایت مدار استان و عاشقان و محبان اهل بیت در حرم مطهر شاهچراغ (ع) و میدان شهدا بودیم. آنان آمده بودند تا شهدای این حادثه تروریستی را بدرقه کنند.

حضور گسترده مردم از اقشار مختلف در این مراسم نشان از قدرشناسی از مقام والای شهیدان و وفاداری به نظام مقدس انقلاب اسلامی ایران آنان داشت.

شهید غلام عباس عباسی از خدام حرم و شهید محمد جهانگیری از نیروهای امنیتی در جریان حمله تروریستی به حرم شاهچراغ (ع) به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

مردم ولایتمدار فارس با سر دادن شعارهای نظیر مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و مرگ بر ضد ولایت فقیه نشان دادند تا پای جان برای دفاع از انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.

کد خبر 5862993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha