۲۵ مرداد ۱۴۰۲، ۱۸:۲۵

استاندار خوزستان خبر داد؛

نیروهای روابط عمومی های استان باید افراد تحولگرا و شجاع باشند

نیروهای روابط عمومی های استان باید افراد تحولگرا و شجاع باشند

اهواز- استاندار خوزستان گفت: بدنه نیروهای روابط عمومی‌ های استان باید افراد جوان، تحولگرا، خوش فکر، شجاع و جهادی بوده و همواره بازگوکننده واقعیت‌ها باشند

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر حسینی محراب پیش از ظهر امروز چهارشنبه در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان خوزستان با اشاره به اینکه روابط عمومی‌ها پل ارتباطی میان دستگاه‌ها و اقشار مختلف جامعه هستند، تاکید کرد: روابط عمومی‌ها از تکنیک‌های مدرن برای انعکاس و انتقال دستاوردها به مردم استفاده کرده و همواره بر مدار صداقت و راستی با جامعه ارتباط بگیرند تا به مثابه یک آینه تمام نمای انعکاس خدمات دولت عمل کنند.

وی افزود: بدنه نیروهای روابط عمومی‌ها باید افراد جوان، تحولگرا، خوش فکر، شجاع و جهادی بوده و همواره بازگوکننده واقعیت‌ها باشند و به هیچ عنوان مطلبی خلاف واقع به مخاطبان عرضه نکنند؛ هر چه صداقت در بیان بیشتر باشد، تأثیرگذاری آن بیشتر خواهد بود.

حسینی محراب اظهار کرد: رسانه‌های معاند همواره از ترفندهای شیطانی استفاده می‌کنند اما ما همواره باید بر صداقت و اصول اخلاقی پایبند بوده و هرگز نباید به چنین ترفندهایی متوسل شویم.

استاندار خوزستان عنوان کرد: روابط عمومی‌ها باید جامعه مخاطب و نیازهای متنوع آن را شناسایی کرده و متناسب با این نیازها تولید محتوا داشته باشند تا در نتیجه بستر ارتباطی لازم را ایجاد کنند.

نماینده عالی دولت در خوزستان تاکید کرد: مدیران در تمام سال و به‌ویژه در ایام هفته دولت باید در دانشگاه‌ها، مدارس، مساجد و محلات مختلف حضور یافته و با اقشار مختلف مردم دیدار و گفت‌وگو داشته باشند.

استاندار خوزستان یادآور شد: دولت مردمی توجه ویژه‌ای به استان داشته به طوری که در سفر اول هیئت دولت ۳۴ همت، در سفر دوم ۱۸ همت و در قالب اعتبارات مربوط به عوارض آلایندگی و مسئولیت‌های اجتماعی ۱۵ همت به خوزستان اختصاص داده است.

کد خبر 5863194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha