۲۵ مرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۴۶

از طریق سامانه پلیس من؛

۳۰۰ هزار گذرنامه زیارتی اربعین توسط زائرین دریافت شده است

۳۰۰ هزار گذرنامه زیارتی اربعین توسط زائرین دریافت شده است

بجنورد_ فرمانده کل انتظامی از دریافت حدود ۳۰۰ هزار گذرنامه زیارتی اربعین توسط زائران عزیز از طریق سامانه پلیس من خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر سردار احمدرضا رادان ظهر امروز در نشست خبری با رسانه‌ها که در محل سالن جلسات ستاد فرماندهی انتظامی خراسان شمالی برگزار شد، اظهار داشت: فرماندهی انتظامی کشور در راستای سفری ایمن، آسان و ارزان برای زائران اباعبدالله (ع) تلاش کرده است.

فرمانده کل انتظامی با اشاره به اینکه موضوعی که برای ما، مردم و دولت عراق مهم است این بود که گذرنامه‌ها مورد تأیید هر دو طرف باشد، افزود: گذرنامه زیارتی بین ایران و دولت عراق به توافق رسیده و اشخاصی که گذرنامه عادی دارند بهتر است برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی، گذرنامه زیارتی را نیز دریافت کنند.

وی در ادامه افزود: تا به امروز بالغ بر ۳۰۰ هزار نفر از طریق سامانه پلیس من مدارک خود را ارائه داده‌اند و مابقی نیز در حال ارسال است.

سردار رادان اظهار داشت: با توافق هر دو کشور، تلاش شده تا گذرنامه‌هایی که ۲ سال از اعتبار آن گذشته است را با مهر و لیبل معتبر کنیم.

وی با بیان اینکه تعداد زیادی از مردم با وسایل نقلیه شخصی به مرزهای رسمی کشور مراجعه می‌کنند، یادآور شد: توصیه و انتظار ما از مردم عزیز این است که استراحت لازم را داشته باشند تا انشاالله در طول مسیر حادثه‌ای را نداشته باشیم.

فرمانده کل انتظامی از همکاری خوب دولت عراق تقدیر کرد و گفت: امسال با تلاش هر دو کشور سعی شده تا ایستایی کمتری در مرزهای دو کشور داشته باشیم.

کد خبر 5863320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • سجاد IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
      1 0
      نظر وقت بخیر، من الان یک ماه هست که گذرنامه زیارتی درخواست دادم و بارکد پستی هم خورده ولی هنوز بدستم نرسیده. بارکد رو از طريق پست پیگیری کردم. پیام میده که این گذرنامه هنوز از طریق اداره‌ گذرنامه تحویل پست داده نشده. خواهشا پیگیری کنید