۲۵ مرداد ۱۴۰۲، ۲۱:۴۶

بعد از ۴ روز رقابت؛

تهران و مازندران قهرمان مسابقات ورزش ابتدایی کشور شدند

تهران و مازندران قهرمان مسابقات ورزش ابتدایی کشور شدند

اردبیل- مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: سی و سومین دوره مسابقات فوتسال و والیبال مقطع ابتدایی سراسر کشور با قهرمانی تیم‌های تهران و مازندران به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، کلام‌الله صفری عصر چهارشنبه در آئین اختتامیه سی و سومین دوره مسابقات فوتسال و والیبال قهرمانی دختران دانش‌آموز ابتدایی سراسر کشور در سالن ورزشی دانشگاه محقق اردبیلی اظهار کرد: در این مسابقات ۲۴ تیم در رشته فوتسال و ۲۲ تیم در رشته والیبال به مدت چهار روز با هم رقابت کردند که این مسابقات بیشتر جنبه جشنواره‌ای داشت.

وی تصریح کرد: در رشته والیبال در پایان تیم مازندران در سکوی قهرمانی قرار گرفت و تیم‌های اصفهان و فارس نیز دوم و سوم شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: به تمام تیم‌های شرکت‌کننده در این مسابقات حکم قهرمانی و مدال اهدا شد و سعی بر این بود تا دانش‌آموزان مقطع ابتدایی در یک رویداد ورزشی در کنار هم بوده و فعالیت‌های فرهنگی، تربیتی مناسبی را تجربه کنند.

صفری افزود: در رشته فوتسال نیز ۲۴ تیم در مدت چهار روز با هم رقابت کردند که در پایان تیم‌های تهران و بوشهر در جایگاه اول و دوم قرار گرفته و تیم‌های قزوین و فارس نیز مشترکا سوم شدند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: سطح مسابقات بر اساس ارزیابی تیم‌های ناظر و فنی بسیار مناسب و مطلوب بوده و ما تلاشمان را انجام دادیم تا میزبانی شایسته برای دانش‌آموزان ابتدایی هم در گروه پسران و هم دختران باشیم تا با خاطره خوش اردبیل را به مقصد شهر و دیار خود ترک کنند.

صفری اضافه کرد: شرایط مناسبی را در برگزاری این رویداد فراهم کردیم که جا دارد از تلاش‌ها و همراهی‌های معاونت تربیت بدنی و سلامت و هیئت ورزش‌های دانش‌آموزی قدردانی کنیم که در سطح ملی نیز فدراسیون ورزش‌های دانش‌آموزی همراهی خوبی را با متولیان و برگزارکنندگان این رویداد داشتند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل بیان کرد: در مدت ۲ هفته‌ای که میزبان دانش آموزان مقطع ابتدایی در گروه پسران و دختران بودیم، از تیم‌های مختلف استان‌ها میزبانی کردیم تا شرایط مطلوبی را در برگزاری این رویداد شاهد باشیم که امیدواریم رضایت تیم‌های شرکت‌کننده فراهم آمده باشد.

کد خبر 5863436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha