۲۶ مرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۱۸

کارگاه انتقال تجربه فیلم سازی در شهرکرد برگزار می‌شود

کارگاه انتقال تجربه فیلم سازی در شهرکرد برگزار می‌شود

شهرکرد- مسئول واحد آموزش و پژوهش حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: کارگاه انتقال تجربه با حضور «هادی ثابت» از فیلمسازان و مدیران فیلمبرداری در سینمای ایران در شهرکرد برگزار می‌شود.

شمس‌الدین آل‌معصوم در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به برگزاری کارگاه انتقال تجربه با سر فصل‌های «رابطه بین کارگردان با عوامل» و «رابطه عوامل با یکدیگر» در سینمای حرفه‌ای با حضور هادی ثابت از فیلمسازان و مدیران فیلمبرداری در سینمای ایران در شهرکرد، اظهار کرد: این کارگاه که به نوعی انتقال تجربیات مختلف در فیلم‌سازی است با سر فصل‌های چون رابطه بین کارگردان با عوامل فیلم و رابطه متقابل عوامل فیلم با یکدیگر در سینمای حرفه‌ای برگزار می‌شود.

وی افزود: هدف از برگزاری این کارگاه یک روزه، شناخت هرچه بیشتر فیلم‌سازان چهارمحال و بختیاری با روند حرفه‌ای ساخت فیلم، کمک به ارتقای جریان فیلم‌سازی در استان و به اشتراک گذاشتن تجربیات ساخت فیلم است.

مسئول واحد آموزش و پژوهش حوزه هنری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در این کارگاه مراحل ساخت یک فیلم از ابتدا شامل پیش تولید، تولید و پس از تولید مورد بررسی قرار می‌گیرد.

آل‌معصوم عنوان کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی کاربردی، یکی از برنامه‌های جدی در حوزه هنری چهارمحال و بختیاری است و تلاش خواهیم کرد با حضور فیلم‌سازان مطرح کشوری در زمینه‌های مختلف ساخت فیلم کارگاه‌هایی تا پایان سال برگزار کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، هادی ثابت متولد ۱۳۶۴ شهر بیرجند استان خراسان جنوبی است، وی فارغ‌التحصیل رشته فیلم‌سازی است و از سال ۱۳۸۵ فعالیت حرفه‌ای خود در سینما را با انجمن سینمای جوانان ایران دفتر بیرجند آغاز کرده است.

شرکت در دوره آموزشی مستندسازی (از ایده تا طرح) استاد مهرداد اسکویی، تصویربرداری و تدوین بیش از ۲۰۰ فیلم کوتاه و بلند، تولید بیش از ۱۰ فیلم کوتاه و بلند و کسب جوایز و افتخارات متعدد داخلی و خارجی از دیگر افتخارات این هنرمند جوان است.

آخرین اثر این فیلم‌ساز با عنوان (کاکل) مسیر تازه‌ای در سینمای حرفه‌ای برای وی به ارمغان آورد و باعث شد با کسب جایزه بورسیه تحصیلی پایش به سینمای حرفه‌ای باز شود.

ثابت تا کنون با کارگردان‌ها و مدیران فیلمبرداری متعددی در ایران کار کرده که از نظر او جذاب‌ترینش همکاری با استاد «تورج اصلانی» در فیلم سینمایی وابل بوده است.

کد خبر 5863643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha