۲۶ مرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۲۶

مدیرکل راهداری کرمانشاه خبر داد؛

مصرف ۳۴۴ هزار تن آسفالت در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه

مصرف ۳۴۴ هزار تن آسفالت در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه

کرمانشاه- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از مصرف ۳۴۴ هزار تن آسفالت در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه خبر داد.

فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگار مهر با توجه به اینکه استان کرمانشاه از محورهای اصلی تردد زوار اربعین حسینی (ع) است، اظهار کرد: از ابتدای سال‌جاری تا ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ به صورت امانی و پیمانی ۳۴۴ هزار تن آسفالت برای بهسازی و روکش آسفالت در محورهای استان کرمانشاه مصرف شده است.‌

️وی افزود: در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه ۲۸۲ کیلومتر عملیات روکش آسفالت رگلاژی و رویه‌نهایی انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه درباره انجام عملیات آسفالتی در بزرگراه کربلا که یکی از اصلی ترین محورهای تردد زوار عتبات عالیات است، گفت: در ۲۰۴ کیلومتر از محور شریانی بزرگراه کربلا عملیات بهسازی و روکش آسفالت انجام شده است که با توجه به تلاش‌های شبانه روزی همکاران از برنامه هدف جلوتر هستیم.

کرمی بیان کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۴۵ کیلومتر از راه‌های فرعی و ۳۳ کیلومتر از راه‌های روستایی روکش رگلاژی و رویه نهایی انجام شده است.

وی با اشاره به دیگر اقدامات آسفالتی انجام شده از ابتدای سال‌جاری تاکنون، گفت: ۳۳ کیلومتر روکش حفاظتی (اسلاری سیل)، ۳۲ کیلومتر ساخت و آسفالت راه‌های روستایی، ۴۲ کیلومتر لکه گیری آسفالتی، درزگیری پلیمری ۱۴۱ هزار متر و ۷۰ چاله پرکنی، لکه‌گیری و روکش آسفالت رگلاژی موضعه ای به صورت امانی انجام شده است.

️فریبرز کرمی در پایان افزود: تناژ آسفالت مصرفی به صورت پیمانی ۳۳۰ هزار تن، تناژ آسفالت مصرفی به صورت امانی ۱۴ هزار تن و تناژ آسفالت مصرفی به صورت پیمانی و امانی ۳۴۴ هزار تن است.

کد خبر 5863667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha