زخمی شدن دو نظامی صهیونیست در جنین و نابلس

زخمی شدن دو نظامی صهیونیست در جنین و نابلس

دو نظامی صهیونیست در جریان مقابله رزمندگان مقاومت با یورش اشغالگران به جنین و نابلس زخمی شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری فلسطین الیوم، رژیم صهیونیستی اعتراف کرد که یک نظامی این رژیم در جریان هجوم امروز به اردوگاه جنین و در پی درگیری مسلحانه با رزمندگان تیپ جنین وابسته به گردان‌های قدس، زخمی شده است.

گردان‌های قدس - تیپ جنین هم ضمن تسلیت شهادت یک جوان فلسطینی در جنین که از اعضای گردان‌های شهدای الاقصی بوده است، اعلام کرد: یگانی از نیروهای ویژه صهیونیستی به محور «البیادر» نفوذ کرد و مجاهدان ما توانستند آن را شناسایی و هدف قرار دهند. در جریان درگیری‌های شدید ناشی از این عملیات و تیراندازی گسترده، یک نظامی صهیونیست زخمی شد.

این خبر در حالی است که ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد که یک افسر این ارتش در حین عبور گشتی در روستای برقه در شمال نابلس بر اثر شلیک گلوله زخمی شد.

صبح امروز پنج‌شنبه شماری زیادی از نظامیان رژیم صهیونیستی به شهر جنین در کرانه باختری هجوم بردند و با مبارزان فلسطینی درگیر شدند.

وزارت بهداشت فلسطین با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد در این درگیری «مصطفی الکستونی» جوان ۳۲ ساله فلسطینی با اصابت گلوله صهیونیست‌ها به سر، سینه و قلبش به شهادت رسید و دو فلسطینی دیگر نیز زخمی شدند.

کد خبر 5863871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha