۲۶ مرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۱۵

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهید منتظر قائم یزد:

یادواره شهدای خبرنگار در یزد برگزار می‌شود/برپایی نمایشگاه اسوه

یادواره شهدای خبرنگار در یزد برگزار می‌شود/برپایی نمایشگاه اسوه

یزد- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهید منتظر قائم از برگزاری نمایشگاه اسوه و دومین یادواره شهدای خبرنگار در امامزاده سیدجعفر محمد(ع) یزد خبر داد.

سرهنگ حسین آزادی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: نمایشگاه اسوه پایگاه‌های مساجد و محلات با برنامه‌ریزی ناحیه مقاومت بسیج شهید محمد منتظر قائم یزد در امامزاده سیدجعفر محمد(‌ع) از ۳۰ مرداد تا اول شهریو به مدت سه شب برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: در کنار نمایشگاه اسوه، نمایشگاه غرفه‌های اقتصاد مقاومتی، گام دوم انقلاب اسلامی، لوازم التحریر و نوشت افزار ایرانی اسلامی، عفاف و حجاب و دستاوردهای نظام برگزار می‌شود.

آزادی‌نژاد افزود: در شب اول با برنامه‌ریزی انجام شده، گردهمایی ائمه جمعه و جماعت و فعالان و اعضای فرهنگی مساجد همزمان با روز جهانی مسجد برگزار می‌شود و در شب دوم نیز یادواره شهدای خبرنگار به همت بسیج رسانه استان و شهرستان و با حضور مسئولان استان و اهالی رسانه برگزار خواهد شد.

دبیر دومین یادواره شهدای خبرنگار استان یزد با اشاره به اینکه اهالی رسانه استان تاکنون ۱۳ شهید والامقام تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده‌اند، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم به نحو شایسته از مجاهدت‌های این شهدا قدردانی کنیم.

آزادی نژاد، ساعت بازدید نمایشگاه اسوه را از ۱۸ تا ۲۲ اعلام کرد و از عموم مردم یزد دعوت کرد تا برای بازدید از دستاوردهای پایگاه‌های مقاومت بسیج و مراسم‌ متنوع این سه شب حضوری گسترده داشته باشند.

کد خبر 5863897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha