۲۶ مرداد ۱۴۰۲، ۲۰:۳۲

استاندار گیلان:

حضور آگاهانه و حماسی مردم در انتخابات دشمن را مأیوس می‌کند

حضور آگاهانه و حماسی مردم در انتخابات دشمن را مأیوس می‌کند

رشت - استاندار گیلان با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: حضور آگاهانه و حماسی مردم در انتخابات دوباره دشمن را مأیوس تر می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی امروز پنجشنبه در یادواره ۳۶۰ شهید ورزشکار گیلان در گلزار شهدای رشت اطهار کرد: آزادگان و ایثارگران سند زنده ایثار و شهادت هستند.

وی با بیان اینکه ورزشکاران در هشت سال دفاع مقدس کنار سایر اقشار جامعه اسلحه به دوش گرفتند، افزود: جامعه ورزشی هم دوش با اقشار مختلف جامعه در برابر دشمن ایستادند و دلیر مردانه به شهادت رسیدند.

استاندار گیلان با اشاره به افتخارآفرینی از سوی قهرمانان ورزشی در میادین مختلف اضافه کرد: امروز ورزشکاران اعم از زن و مرد پرچم پرافتخار ایران اسلامی را در میادین مختلف به اهتزاز در می‌آورند و خاری در چشم دشمنان می‌شوند.

عباسی با بیان اینکه جوانان کشور در دهه ۶۰ به امام زمان خود لبیک گفتند، گفت: صف آرایی جوانان دهه ۶۰ در برابر دشمنان نمونه بارز فداکاری‌ها و فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی با بیان اینکه جبهه حق همیشه پایدار و پیروز است، افزود: بصیرت، ایستادگی و مقاومت رمز موفقیت در تمام جنگ‌ها بویژه جنگ نرم و ترکیبی امروز است.

استاندار گیلان با بیان اینکه ملت ایران بویژه ورزشکاران هیچ گاه فریب توطئه‌های دشمن را نمی‌خورند، گفت: به پشتوانه مقام معظم رهبری و همراهی مردم، خانواده شهدا و ایثارگران همواره در برابر جنگ‌های ترکیبی دشمنان استوار خواهیم ایستاد.

عباسی با بیان اینکه دولت سیزدهم با پشتوانه مردم مشکلات را حل می‌کند، اضافه کرد: امروز جوانان ما از نسل جوانان گذشته هستند که در زندان‌های مخوف بعثی مقاومت کرده و برخی از آنان به شهادت رسیدند اما تسلیم نشدند.

وی با بیان اینکه آزادگان پرچمداران جامعه هستند، افزود: اتحاد و همدلی مردم در عرصه‌های مختلف ستودنی است.

استاندار گیلان با اشاره به قرارگیری در آستانه انتخابات مجلس بیان کرد: حضور آگاهانه و حماسی مردم در انتخابات دوباره دشمن را مأیوس تر می‌کند.

کد خبر 5864011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha