۲۷ مرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۲۰

فرماندار قرچک خبر داد؛

اختصاص ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل ۲ زیرگذر در قرچک

اختصاص ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل ۲ زیرگذر در قرچک

قرچک- فرماندار قرچک گفت: ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل دو طرح زیرگذر به قرچک اختصاص یافت تا پس از ۱۴ سال، گره کور این دو طرح مهم باز شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فاتحی‌نژاد در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات صورت گرفته در قرچک در طول مدت فعالیت دولت سیزدهم گفت: تلاش، همت و توجه ویژه دولت سیزدهم به قرچک موجب شد تا بسیاری از مسائل و مشکلات شهرستان در سایه همدلی مسئولان رفع شود.

وی افزود: با توجه به اهمیت تکمیل دو طرح زیرگذر شهرستان قرچک و با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی فرمانداری و مساعدت معاون اجرایی رئیس جمهور، ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار به شهرستان قرچک اختصاص یافت تا پس از ۱۴ سال، گره کور این دو طرح مهم به همت دولت سیزدهم باز شود.

فرماندار قرچک گفت: سال گذشته، در اجرای طرح مردمی سازی توزیع یارانه‌ها، شهرستان قرچک یکی از موفق‌ترین مناطق استان تهران در مدیریت توزیع کالاها و جلوگیری از هر گونه مشکل برای مردم بود و این مهم در سایه تعامل دستگاه‌های مختلف اجرایی و همراهی همیشگی مردم محقق شد.

وی تصریح کرد: یکی از مشکلات برجای مانده در شهرستان قرچک مربوط به دفع بهداشتی فاضلات شهرک گلشهر بود که با تعامل و همکاری استاندار تهران و اخذ مجوز برای تأمین اعتبارات مورد نیاز، با هزینه بیش از ۴۰ میلیارد ریال و نصب دستگاه اوزون زن و حفر چند حلقه چاه، مشکل فاضلاب این منطقه برطرف شد.

فاتحی‌نژاد از برگزاری جشن جمع‌آوری کلیه کابل‌های سیمی و تبدیل به خودنگهدار، اجرای طرح‌های مختلف عمرانی در مناطق مختلف به ویژه نواحی کمتر برخوردار قرچک، اجرای طرح‌های مهم ورزشی، احداث سوله‌های مدیریت بحران، و رفع مشکلات شهرک‌های حاشیه شهرستان به عنوان دیگر اقدامات دولت در شهرستان قرچک یاد کرد.

کد خبر 5864200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha