۲۷ مرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۴۸

معاون وزیر دفاع:

ایران اسلامی بزرگترین ناوگان بالگردی را در خاورمیانه دارد

 ایران اسلامی بزرگترین ناوگان بالگردی را در خاورمیانه دارد

ساری- معاون وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: ایران اسلامی در حوزه صنعت دفاعی بزرگترین ناوگان بالگردی را در خاورمیانه دارا است.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ افشین خواجه فرد در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه ساری با گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان دوران دفاع مقدس اظهار داشت: به پاس رشادت‌ها و ایثارگری‌های دوران دفاع مقدس، ملت ایران دیگر هرگز شاهد کودتاهایی نظیر ۲۸ مرداد توسط دشمنان نخواهد بود.

وی با بیان اینکه مازندران در حوزه ایثار و شهادت افتخارآفرینی زیادی دارد، گفت: امروز در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، مأموریت ما حمایت از نیروهای مسلح است.

مسئول سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع با اظهار اینکه عملکرد صنعت دفاعی روشن و قابل دفاع است، گفت: امروز مفتخر هستیم که در این صنعت موفق شدیم، تحریم‌های دشمنان در حوزه نظامی را حذف و خنثی و مأیوس کنیم.

امیر خواجه فرد با اظهار اینکه منطقه خاورمیانه پرتنش و حادثه محسوب می‌شود، گفت: صنعت دفاعی ما یک صنعت مدیریت شده به شمار می‌رود و در رأس این صنعت، فرمانده معظم کل قوا قرار دارد.

مدیرعامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: تجهیزات فناوری بسیار پیچیده و مبتنی بر دانش و فناوری و هوش مصنوعی است و در این زمینه دارای استقلال و خودکفایی هستیم.

وی گفت: در حوزه صنعت دفاعی در زمینه سخت افزار نرم افزار متکی بر توان داخلی هستیم و شش هزار و ۵۰۰ شرکت که هزار و ۵۰۰ شرکت دانش بنیان هستند، با ما قرارداد دارند.

امیر خواجه فرد با اظهار اینکه مبتنی بر ارزش‌های انسانی، اخلاقی، شیعه و اسلامی در حال فعالیت هستیم، گفت: یکی از شاخص‌های توان دفاعی ایران موشکی است و توان پهبادی، دریایی، هوایی و غیره ایران اسلامی نیز بالا است و در تمامی آرایه های دفاعی در حال کار و فعالیت هستیم و هیچیک از شاخصه‌های دفاعی را کنار نگذاشتیم.

مدیرعامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع ادامه داد: بزرگترین ناوگان بالگردی را از نظر تعداد در خاورمیانه دارا هستیم و قابلیت تجهیز به فناوری‌های دید در شب را داریم و ما ارزان‌ترین سیستم دفاعی را در دنیا دارا هستیم و ارزآوری خوبی از صادرات نیز داشته‌ایم و صادرات ما اخلاق محور است.

کد خبر 5864263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha