۲۷ مرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۵۸

امام جمعه آبادان:

مساجد ما باید انقلابی باشند

مساجد ما باید انقلابی باشند

آبادان- امام جمعه آبادان گفت: باید تلاش کنیم مساجد ما انقلابی باشند و بتوانند نقش خود را در جامعه اسلامی به درستی ایفا کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی ظهر امروز جمعه در جمع نمازگزاران آبادان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری تاکید کرد: همه مسئولان باید برای پیشرفت کشور و خدمت هدفمند به مردم به ویژه در زمینه اشتغال و تولید جهادی اقدام کنند و تنها به ساعات اداری قانع نشوند.

امام جمعه آبادان با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری در نشست با فرماندهان سپاه افزود: سپاه مهمترین سازمان نظام در مقابله با تروریسم است.

وی به سالگرد حادثه آتش سوزی سینما رکس آبادان اشاره کرد و گفت: دشمن برای رسیدن به اهداف خود حتی برای جان انسان‌های بی گناه هم ارزش قائل نیست.

امام جمعه آبادان با گرامیداشت سالروز آغاز بازگشت آزادگان به میهن گفت: آزادگان سندهای زنده افتخار مملکت هستند و همواره باید مردم و مسئولان قدردان تاب و تحمل آن‌ها در برابر شکنجه‌های ارتش بعث عراق در راه بقای انقلاب اسلامی باشند.

حجت الاسلام غبیشاوی با اشاره به روز جهانی مسجد و سالروز به آتش کشیدن مسجد الاقصی، رسالت نخست هر مسلمان را تلاش برای آزادی این مسجد از دست صهیونست‌ها و رسالت دوم را اعتلای ارزش مساجد دانست و تاکید کرد: باید تلاش کنیم مساجد ما انقلابی باشند و بتوانند نقش خود را در جامعه اسلامی به درستی ایفا کنند.

وی بر ارتباط بیشتر مساجد و مدارس تاکید کرد و خواست ائمه جمعه و هیئت امنای مساجد در این زمینه بیش از پیش تلاش کنند.

کد خبر 5864372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha