۲۷ مرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۱۸

مدیرکل گمرکات کرمانشاه:

تشریفات گمرکی برای حمایت از تولیدکنندگان تسهیل می‌شود

تشریفات گمرکی برای حمایت از تولیدکنندگان تسهیل می‌شود

کرمانشاه- مدیرکل گمرکات کرمانشاه با بیان اینکه تجار کرمانشاهی نیازمند حمایت هستند، گفت: تشریفات گمرکی برای حمایت از تولیدکنندگان تسهیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر عباس زاده ظهر جمعه در جریان بازدید یکی از کارخانه‌های فرش که با حضور معاونین توسعه مدیریت و منابع و فنی خود و جمعی از کارشناسان گمرکات استان انجام شد، اظهار کرد: مجموعه گمرکات استان کرمانشاه در راستای حمایت از کالاهای تولیدی استان و صادرات محصولات واحدهای تولیدی نهایت همکاری و همراهی خود را به کار خواهد گرفت.

وی افزود: به منظور عدم ایستایی و توقف کالاهای صادراتی استان کرمانشاه سرعت و سهولت انجام تشریفات گمرکی و تسهیل در روند صادرات و واردات تجهیزات خط تولیدکارخانه‌ها در دستور کار گمرکات استان کرمانشاه قرار دارد.

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به پتانسیل موجود در بازار کشور عراق و نیز به دلیل نیازمندی‌های موجود در این کشور برای دریافت کالاهای تولیدی و صادراتی استان کرمانشاه باید توجه و حمایت‌های ویژه از تولیدکنندگان و صادر کنندگان انجام گیرد.

عباس زاده خاطرنشان کرد: هم اکنون با توجه به پتانسیل‌های استان کرمانشاه تشریفات گمرکی کالاهای تولید و خروج کالاهای صادراتی در کمترین زمان ممکن از گمرکات استان کرمانشاه انجام می‌گیرد.

وی بیان کرد: برای حمایت از تولید کنندگان در کسب بازارهای بین المللی و صادرات محصولات تولیدی خود مجموعه گمرکات استان کرمانشاه آمادگی کامل با به کار گیری کامل ظرفیت‌های موجود برای ارسال محصولات تولید کنندگان و دیگر صادر کنندگان از طریق گمرکات استان خواهد داشت.

کد خبر 5864395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha