۲۷ مرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۵۲

امام جمعه موقت شهر گرگان:

نا امیدی در مکتب توحیدی جایگاهی ندارد

نا امیدی در مکتب توحیدی جایگاهی ندارد

گرگان- امام جمعه موقت شهر گرگان با اشاره به اینکه برای امید آفرینی در بین مؤمنان و مسلمانان آیه‌های قرآنی و روایات فراوان وجود دارد، گفت: نا امیدی در مکتب توحیدی جایگاهی ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام قربانعلی برقرار در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر گرگان اظهار کرد: امروز همه باید توجه داشته باشیم ایمان و ارزش‌های دینی مردم از سوی دشمنان انقلاب اسلامی مورد هدف قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه دشمن ضربه‌های بزرگی از اسلام خورده است، افزود: برای اینکه دشمن تاکنون تجربه‌های تلخی از سوی اسلام تجربه کرده است، امروز سعی دارد تا از راه‌های مختلف به دین اسلام ضربه وارد و مسلمانان جهان را نا امید کند.

امام جمعه موقت شهر گرگان با اشاره به اینکه برای امید آفرینی در بین مؤمنان و مسلمانان آیه‌های قرآنی و روایات فراوان وجود دارد، گفت: نا امیدی در مکتب توحید جایگاهی نخواهد داشت و باید با هوشیاری و تمام قدرت در مقابل دشمن ایستادگی کرد.

وی با گرامیداشت ۳۱ مرداد سالروز صنعت دفاعی کشور، خاطرنشان کرد: ما همواره قدردان دستاوردهای فرزندان این مرز و بوم در حوزه‌های مختلف از جمله صنعت دفاعی برای حفاظت از انقلاب اسلامی و امیدآفرینی در کشور هستیم.

برقرار در مورد ۳۰ مرداد روز جهانی مسجد، گفت: مسجد از دیدگاه ائمه اطهار و پیامبر اکرم (ص) از ویژگی‌های بالایی برخوردار است و در زمان انقلاب اسلامی نقش بسیار بالایی را ایفا کرده است.

سیدرضا نظری، مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان هم قبل از نماز عصر جمعه در جمع نمازگزاران، گفت: با توجه به اهمیت نماز در مدارس، والدین باید در منزل نسبت به انجام این فریضه الهی اهتمام بیشتری نسبت به فرزندان خود داشته باشند.

کد خبر 5864406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha