۲۸ مرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۵۷

رئیس راهداری مشگین‌شهر عنوان کرد؛

افزایش ۲۱ درصدی جابجایی کالا در مشگین‌شهر

افزایش ۲۱ درصدی جابجایی کالا در مشگین‌شهر

مشگین‌شهر- رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان مشگین‌شهر گفت: بیش از ۳۴ هزار تن کالا در مشگین‌شهر جابجا شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۲۱ درصدی را شاهد هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا فرج‌پور ظهر شنبه در بازدید از شرکت حمل و نقل کالای این شهرستان با اشاره به فعالیت ۶ شرکت حمل و نقل کالا در این شهرستان اظهار کرد: بیش از ۳۴ هزار تن کالا طی ۴ ماهه گذشته سال‌جاری در مشگین‌شهر جابجا شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۲۱ درصدی را شاهد هستیم.

وی حفاظت و صیانت از حریم راه‌ها را به عنوان سرمایه ملی خط قرمز راهداری دانست و گفت: در ۴ ماهه گذشته ۶۷۲ کیلومتر از حریم راه اصلی و جاده شنی و خاکی شهرستان مشگین‌شهر تسطیح و رگلاژ شده است و همچنین ۳۰۰ کیلومتر از افتادگی شانه راه اصلاح و ۸۷۵ کیلومتر از کانال‌های طرفین راه اصلاح و بازسازی شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان مشگین‌شهر رفع مسدودیت و بازگشایی ۵۸۵ کیلومتر از راه‌های روستایی را یادآور شد و بیان کرد: در این مدت راهداران با به کارگیری ۷۰ تن آسفالت سرد و ۱ هزار و۶۰۰ متر مربع آسفالت گرم محورهای مواصلاتی این شهرستان را لکه‌گیری کرده‌اند.

فرج‌پور خاطرنشان کرد: با حضور گشت راهداری در محورها برای جلوگیری از تجاوز به حریم ۱۰۵ مورد اخطار کتبی به متخلفان ابلاغ، از ۲۵ مورد تجاوز به حریم راه از طریق همکاری عوامل نیروی انتظامی شهرستان پیش‌گیری شده، ۵ مورد ساخت و ساز غیرمجاز تخریب و مجوز ۷۵ مورد ساخت و ساز نیز با حکم قضائی صادر شده است.

وی با بیان اینکه راهداری این شهرستان مسئولیت نگهداری از ۱۳ هزار و ۸۵ کیلومتر راه ارتباطی را برعهده دارد، گفت: از این مقدار ۴۸.۴ کیلومتر بزرگراه، ۱۳۴.۵ راه اصلی، ۱۰۷.۴ راه فرعی، ۵۱۷ کیلومتر راه آسفالته روستایی، ۲۱۵.۷ راه شوسه ،۲۸۴.۷ راه خاکی و ۶۰ کیلومتر نیز راه مرزی است.

کد خبر 5865151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha