۲۹ مرداد ۱۴۰۲، ۰:۱۷

رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران مطرح کرد؛

افتتاح ۵۴۹ طرح در کل شهرک‌های صنعتی کشور

افتتاح ۵۴۹ طرح در کل شهرک‌های صنعتی کشور

همدان-رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: ۵۹۴ طرح در کل شهرک‌های صنعتی کشور از ابتدای سال تاکنون افتتاح شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، فرشاد مقیمی عصر امروز در بازدید از پروژه‌های شهرستان تویسرکان بیان کرد: از ابتدای سال جاری در کل شهرک‌های صنعتی کشور ۵۹۴ طرح با اشتغال‌زایی ۷۷۰۰ نفر به بهره‌برداری رسیده است که سهم استان همدان از این تعداد ۹۰ واحد با ۲۷۹ نفر اشتغال صنعتی می‌باشد.

مدیرعامل شرکت داتیس درادامه این بازدید افزود: در حال حاضر در شرکت داتیس ۲۲۰ نفر به صورت مستقیم مشغول به کار هستند که از این تعداد ۷۰ نفر در شهرستان تویسرکان و بقیه نیروها در تهران فعالیت دارند.


امین پور فتح‌الله یادآور شد: این شرکت در حوزه تولید تجهیزات مداربسته فعالیت دارد و خوشبختانه این شرکت در تولید آیفون‌های تصویری ورود پیدا کرده است که این طرح با حضور وزیر صمت افتتاح شد.

وی از ۳۰ درصد از سهم تولید تجهیزات مداربسته کشور و ۱۵ درصد سهم بازار دوربین مداربسته کشور که توسط شرکت داتیس انجام می‌شود نام برد وخاطرنشان کرد: صد درصد سرمایه‌گذاری شرکت داتیس آورده سرمایه‌گذار است.

مدیرعامل شرکت داتیس تصریح کرد: ۴۵۰ میلیارد تومان برای شرکت داتیس سرمایه‌گذاری شده است که ۲۵۰ میلیارد تومان آن به شهرستان تویسرکان اختصاص دارد.

کد خبر 5865501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha